וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה הציל את ריאל מדריד מהפסד: "אתלטיקו מדריד ניצחה"

השוער סייע לאלופה החסרה לגרד 0:0 מול חטאפה, זידאן לא מרים ידיים: "המאבק לא נגמר, נילחם בכל מצב". מרסלו הודה: "לא הפסדנו שתי נקודות, הרווחנו אחת". וגם: המספרים של השוער

ארבעה ימים אחרי שהשיגה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות, חזרה הקבוצה של זינדין זידאן אל הליגה המקומית ואיבדה שתי נקודות כשסיימה ב-0:0 אצל חטאפה. אלא שההגדרה הנכונה לאור מהלך המשחק הזה הייתה שהבלאנקוס הרוויחו נקודה במשחק שבו הם היו ראויים להפסד. זידאן הותיר את בנזמה וקרוס על הספסל וללא כל שחקני ההגנה הקבועים, טיבו קורטואה השוער נחשף שוב ושוב להתקפות של היריבה, אבל הציל את הבלאנקוס מהפסד. ההצלות של השוער הבלגי הותירו את ריאל מדריד במרחק של שלוש נקודות מאתלטיקו, שמוקדם יותר מחצה את אייבר. אחרי אופוריית הקלאסיקו וההישג מול ליברפול, הקבוצה של זידאן נוחלת אכזבה אך אפשר להבין את המעידה הזו במשחק שבו היא שיחקה עם 13 שחקני סגל בלבד ולא מעט שחקני נוער.

חיימה מאטה שחקן חטאפה מול טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
מנע הפסד. קורטואה/רויטרס

המספרים

* התיקו בין חטאפה לבין ריאל מדריד הגיע לאחר שהבלאנקוס ניצחו ב-13 מתווך 14 משחקי הליגה שקדמו למפגש אמש.

* אדר מילטאו השלים 10 חילוצים במהלך המשחק מול חטאפה. הכי הרבה מצד שחקן ריאל מדריד העונה.

* טיבו קורטואה הציל את כל שש הבעיטות שנבעטו לעבר מסגרות שערו מצד שחקני חטאפה. מדובר במספר ההצלות הרב ביותר מצדו של השוער הבלגי במשחק בו לא ספג.

* בנוסף, קורטואה הציל 21 מתוך 23 הבעיטות האחרונות שנבעטו לעבר מסגרת השער של ריאל מדריד.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא הצליח להושיע. מודריץ'/רויטרס

טיבו קורטואה, השוער הבלגי שמנע מריאל מדריד הפסד אמר בסיום: "אנחנו לא מרוצים מהתיקו הזה. היו לי כמה הצלות אבל אני מאוכזב שלא ניצחנו - אתלטיקו ניצחה". על מכת החיסורים: "אנחנו לא מתכוונים לבכות על הפצועים ועל יתר השחקנים שלא איתנו".

זינדין זידאן היה מרוצה מהשחקנים הצעירים ששיחקו (צ'וסט, בלאנקו ואריבאס) והתייחס למצבה של הקבוצה: "אנחנו צריכים לצאת מהמצב הפיזי הזה ולהחזיר שחקנים לכשירות. אנחנו נמשיך להילחם ולא משנה מה יקרה. צריך לנוח ולהמשיך הלאה. המירוץ על התואר לא נגמר".

מרסלו: "היה קשה לשחקן כאן. לא חושב שהפסדנו שתי נקודות, הרווחנו אחת. אני לא חושב שיש לי תפקיד משני בסגל, אני צריך לשחק יותר, אבל אני עובד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully