וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא זכתה באליפות לעונת 2020/21

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 23:44

הירוקות מהשרון השלימו 0:3 בסדרת הגמר על עירוני קרית אתא וזכו בפעם השנייה ברציפות באליפות. ממי דיוף ואניה ויליקי הצטיינו

שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף נשים מניפות את צלחת האליפות. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
אלופה בפעם השנייה ברציפות. שחקניות הפועל כפר סבא/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא שוב חוגגת אליפות לאחר שניצחה הערב (ראשון) במשחק השני בסדרת הגמר 0:3 את עירוני קרית אתא. שני מהפכים בשתי המערכות הראשונות בתוספת לניצחון קל במערכה השלישית הביאו את צלחת האליפות בפעם השנייה ברציפות לירוקות מהשרון.

המשחק החל בצורה שיוויונית אבל קריית אתא עלתה ל-4:6 מהיר. קרית אתא המשיכה לשחק היטב כשדה מאיו מצטיינת ועוזרת לחברותיה לעלות ליתרון 6:10. מכות פתיחה מצוינות של קסטרו מקריית אתא הגדילו את היתרון ל-9:15, אלא שאז הפועל כפר סבא התעוררה ובעזרתן של אניה ויליקי וגלית דבש צמצמו את היתרון ל- 15:14 ומיד עלו ליתרון 18:19. כפר סבא המשיכה להגדיל את היתרון בעזרת מכות פתיחה טובות של בן חיים עד לניצחון במערכה הראשונה.

קרית אתא פתחה היטב את המערכה השנייה ועלתה ליתרון 3:7 בעיקר בעזרת יכולת טובה של שוואנסקה, אבל ממש כמו במערכה הראשונה החניכות של אלעד שפגט צמצמו אט אט את ההפרש עד שהגיעו לשיוויון 16 ומשם מהר מאוד עברו הכפרסבאיות ליתרון 16:18. כפר סבא המשיכה ליתרון 21:23, ומשם הדרך לניצחון במערכה הייתה בטוחה.

שחקניות הפועל כפר סבא בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
סגרו עניין במשחק השני. שחקניות הפועל כפר סבא/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

כפר סבא פתחה נהדר את המערכה השלישית ועברה להוביל 0:5, קריית אתא עוד הצליחה לצמצם ל9:11, אבל אניה ויליקי בגיל 39 הוכיחה כי לא נס ליחה ובעזרת ממי דיוף החזיקו את היתרון של כפר סבא ואף הגדילו אותו ל-11:20 ומשם הדרך לניצחון במשחק ותואר אליפות שני ברציפות הייתה קצרה במיוחד.

ממי דיוף (73% בהתקפה, 3 חסימות ו-2 אייסים), אניה ויליקי (56% בקבלה, 44% בהתקפה), יילינה שיינין (42% בהתקפה, חסימה ואייס) וגלית דבש (43% בהתקפה, 2 חסימות ואייס) הובילו את הפועל כפר סבא עם 13, 12, 10 ו-9 נקודות בהתאמה. הקבוצה סיימה עם 42% בקבלה ו-47% בהתקפה, חסמו 12 כדורים (מתוכם 4 של ניקול קוריאה), השיגו 4 אייסים וביצעו 15 טעויות כלליות במשחק (7 בסרב, 4 בקבלה ו-4 בהתקפה).

ברונה פריירה (44% בהתקפה, 4 חסימות), יעל בנימין (38% בקבלה, 48% בהתקפה, אייס אחד) וליה די קאסטרו (29% בהתקפה, 2 אייסים) הובילו את הפועל עירוני קרית אתא עם 12, 11 ו-10 נקודות בהתאמה. 52% בקבלה לקבוצה ו-38% בהתקפה, חסמו 4 כדורים, השיגו 4 אייסים וסיימו עם 24! טעויות כלליות במשחק (9 בסרב, 4 בקבלה ו-11 התקפות).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התגובות

גלית דבש קפטנית הפועל כפר סבא: "אני שמחה על האליפות, כל השנה שלטנו בליגה, זה הראה לי שכל משחק צריך להגיע מוכנות, צריך לעבוד כל השנה, היינו בריכוז כל השנה, אני גאה בצוות ובקבוצה".

אלעד שפגט מאמן הפועל כפר סבא: "מרגש אותי לזכות בדאבל ובאליפות, יש 13 בנות בקבוצה שבאו תמיד לעבוד, אני מגיל 13 במועדון וזה מרגש מאוד".

גיא שמאי מאמן עירוני קרית אתא: "ברכות לכפר סבא שהוכיחו עליונות לאורך כל העונה. יש לי רק דברים טובים לומר על הקבוצה שלי, התבגרנו במהלך העונה, המשכנו להאמין וסיפקנו סדרת גמר מעניינת ומרתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully