וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "זאת עונה מאוד קשה לכל מי ששורד אותה"

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 23:28

מאמן הפועל תל אביב שחרר הרבה אוויר ולחץ בתום ה-89:99 על בני הרצליה בחוץ והחמיא לים מדר: "הוא עובד ולא מחפש הנחות"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"עברנו תלאות". דני פרנקו/ברני ארדוב

לאחר הפסד ביתי מרגיז מול הפועל אילת בשבוע שעבר, הפועל תל אביב שבה הערב (ראשון) לחייך בעקבות הניצחון 99:89 בחוץ על הפועל אילת. הקבוצה של דני פרנקו סגרה עניין בזכות רבע אחרון מצויין ונהנתה ממשחק נהדר של ים מדר, בר טימור, ג'סטין טילמן ורג'י אפשואו. הרצליה לעומת זאת, סופרת כבר שישה הפסדים רצופים וכעת הקבוצה של שרון דרוקר מוצאת את עצמה כחלק אינטגרלי ממאבקי התחתית.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
זכה למחמאות ממאמנו. ים מדר/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "זאת עונה מאוד קשה לכל מי ששורד אותה בהפועל תל אביב, הקבוצה הזאת מתכוננת למוקדמות ליגת האלופות מאוגוסט. עברו ימים עם הרבה תלאות, אבל ברגע שעשינו עצירות במחצית השנייה אז עשינו סלים קלים ויצרנו פער שנתן לנו את הניצחון. אני שמח שעם כל זה הצלחנו להפוך את המומנטום, עם מהלכים גדולים של קבוצה. מקווה שננחת מהמשחק הזה, יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות, אין לנו את הפריבילגיה להסתנוור מניצחון כזה או אחר".

על ים מדר אמר המאמן: "ים עובד כל הזמן, הוא עובד עם עופר רון שהוא המאמן האישי שלו, הייתי עוזר מאמן שלו לפני 25 שנה, יש להם שפה משותפת טובה. אני מפרגן לזה, זה נותן לים ביטחון, אני מכיר אותו מהיום שהוא עלה לנוער, גם המועדון הזה וגם ים באיזושהי עונה שהרבה דברים קורים בה הפוך, אבל זאת עונה פריצה שלו מבחינת המשמעות שלו לקבוצה, אבל זו עונה שהקבוצה הסתבכה, זה קונפליקט לא פשוט. מצד אחד להציג לראווה את ים אבל במקביל לנצח משחקים. הוא עובד ולא מחפש הנחות".

מאמן האדומים התייחס גם למותו של יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי ז"ל: "זה היה לי יום מאוד לא פשוט עם המוות של ניסים אלפסי ודקת הדומייה המרגשת. אני שמח שהצלחתי להתעשת ולעזור לקבוצה לנצח. מבקש לשלוח חיבוק חם למשפחת אלפסי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. דני מרון
מודאג מהפציעה של גאדי. דרוקר/דני מרון

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר: "אחרי כמה דקות ברבע האחרון היו לנו החטאות קשות וזה עזר להם לפתוח פער, ושלשות גדולות שלהם בעיקר של רז אדם. שם פספסנו, חזרנו מ-10 ל-3, החבר'ה שלי היו שם, באנו ונלחמנו. אני לא יודע מה מצבו של גאדי, נראה איך הוא מרגיש. שבעה משחקים לסוף זה משמעותי, מקווה שזה לא משהו יותר מדי קשה. למדו אותנו, עשו התאמות אלינו, פספסנו משחקים צמודים בסופי משחקים או באמצע משחק, יש פה אנשים שיודעים מה זה המצב הזה ולחלקם זה חדש, לא קל להכניס אותם לאווירה. אנחנו צריכים להתאחד כקבוצה ולהמשיך להילחם. החטאנו המון זריקות ואיבדנו כדורים שיכלו לעזור לנו לגמור את המשחק. היינו על סף בריחה ונתנו להם ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully