וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשחק הראשון עם קהל מאז הקורונה: לסטר סיטי עלתה לגמר הגביע אחרי 52 שנה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 23:05

צפו בתקציר: חצי הגמר שימש כפיילוט, ו-4,000 הצופים בוומבלי ראו את קלצ'י איהנאצ'ו הלוהט מעניק לשועלים 0:1 על סאות'המפטון. צ'לסי תהיה היריבה בגמר הראשון של לסטר מאז 1969

תקציר ניצחונה של לסטר סיטי 0:1 על סאות'המפטון בחצי גמר הגביע האנגלי/ספורט1

לראשונה אחרי יותר משנה, אוהדי כדורגל הורשו להיכנס לאצטדיון באנגליה, כאשר כ-4,000 צופים הגיעו הערב (ראשון) לוומבלי בפיילוט הפוסט-קורונה וראו את לסטר סיטי עולה לגמר הגביע עם 0:1 על סאות'המפטון. השועלים חזרו למעמד הגמר אחרי 52 שנה ויפגשו ב-15 במאי את צ'לסי, בתקווה להניף את הגביע לראשונה בתולדותיהם, אחרי ארבעה הפסדים בניסיונות הקודמים.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי חוגג שער. רויטרס
בכושר פנטסטי. קלצ'י איהנאצ'ו/רויטרס
אוהדים באצטדיון וומבלי, לראשונה מאז הקורונה, חצי גמר הגביע של לסטר סיטי מול סאות'המפטון. רויטרס
הקהל חזר לוומבלי/רויטרס

סאות'המפטון, שבעונה שעברה הובסה 9:0 בידי לסטר וגם לפני כשלושה חודשים הפסידה לה 2:0, זכתה בגביע היחיד שלה ב-1976 וקיוותה לחזור לגמר אחרי 18 שנה, אבל התקשתה להגיע למצבים ובדקה ה-55 ספגה מהכדור הראשון למסגרת. קלצ'י איהנאצ'ו המשיך את הכושר הנפלא שלו והכניע את פרייזר פורסטר, עם שערו ה-10 בשבעת המשחקים האחרונים, אחרי פריצה מסחררת של ג'יימי ורדי וניסיון ראשון שהיה בכלל בדרך החוצה וחזר אליו מגופו של יאניק וסטרגור. הסיינטס שלחו למגרש את צ'ה אדמס ותיאו וולקוט במטרה להשוות, אבל גם הם לא מצאו את המסגרת והתוצאה נותרה בעינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully