וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ספגה בדקה ה-92, ניצחה בדקה ה-95 וצימקה את הפער מליל לנקודה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 23:56

5 שערים במותחן החל מהדקה ה-78: בואנגה הפתיע עבור סנט אטיין, אמבפה הפך עם צמד, המומה השווה בתוספת ואיקרדי קבע 2:3 בדקה ה-95. מונאקו רק שתי נקודות מהפסגה אחרי 0:3 בבורדו. ליון ניצחה בחוץ את נאנט והיא שלוש נקודות מהפסגה

קיליאן אמבפה עם מאורו איקרדי שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
היה על סף דמעות. קיליאן אמבפה/רויטרס

אחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן הצליחה היום (ראשון) לצמק את הפער מליל המוליכה לנקודה בלבד, אחרי 2:3 דרמטי מאין כמוהו על סנט אטיין. מונאקו רק שתי נקודות מהפסגה אחרי 0:3 קליל בבורדו וגם ליון תוכל להתקרב אם תנצח בנאנט. נועלת הטבלה דיז'ון קטעה רצף של 12 הפסדים עם 0:2 על ניס ודחתה את הירידה הרשמית שלה. ליון ניצחה 1:2 בחוץ את נאנט והתקרבה עד כדי מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן המורחק ביציע עם לאנדרו פארדס (מימין), חואן ברנאט. רויטרס
בסוף יכול היה לחייך. ניימאר/רויטרס

פריז סן ז'רמן - סנט אטיין 2:3

מאוריסיו פוצ'טינו ערך שמונה שינויים לעומת ההרכב שפתח בגומלין מול באיירן, וציפה שמשחק הצהריים מול הירוקים שלא ניצחו בפארק דה פראנס מאז נובמבר 2011 יעבור בשלום, אבל היה צריך מאמץ מיוחד מצד קיליאן אמבפה ומותחן בסיום כדי להשיג את שלוש הנקודות. פריז סן ז'רמן כבר הייתה על סף הפסד בית רביעי רצוף, אחרי שדניס בואנגה הדהים בדקה ה-78 עם נגיעת המשך רכה לבישול של טראוקו מצד שמאל, אלא שאמבפה איזן תוך דקה עם סיומת יפה ובדקה ה-87 השלים צמד מהנקודה הלבנה, אחרי שהוכשל ברחבה על ידי השוער הצעיר אטיין גרין. 23 שערי ליגה לכוכב פ.ס.ז'.

דווקא כשנראה היה שהסיפור גמור, סנט אטיין היממה פעם נוספת. סרחיו ריקו, שפתח בין הקורות במקום קיילור נבאס, הדף דווקא לרגליו של רומן המומה וזה 2:2 בדקה ה-92. פ.ס.ז' הפעילה מכבש בזמן שנותר, אנחל די מריה המחליף סובב כדור לקורה, ובדקה ה-95 הגיע שער הניצחון של מחליף נוסף, מאורו איקרדי שנגח מקרוב פנימה אחרי הרמה של די מריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאורו איקרדי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
הכריע במהלך האחרון. מאורו איקרדי/רויטרס

בורדו - מונאקו 3:0

ניצחון רביעי ברציפות על האפס, 450 דקות ללא ספיגה והקבוצה של ניקו קובאץ' ממשיכה בדהירה שלה ונמצאת רק שתי נקודות מהפסגה. וויסאם בן ידר לא כבש הפעם, אבל בישל לקווין פולנד בדקה ה-29 וראה את ז'לסון מרטינס מוסיף את השני בדקה ה-47 אחרי מסירת עומק של אורליאן טשואמני. טום לאקו בן ה-19 הורחק בצהוב שני משורות בורדו המאכזבת בדקה ה-78, וסטבן יובטיץ' המחליף ניצל את היתרון המספרי כדי לנעוץ את השלישי בדקת הסיום.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
ליון חזק במאבק האליפות. ממפיס/GettyImages

נאנט - ליון 2:1

האורחת צימקה את הפער ממנה לבין ליל שבפסגה ל-3 נקודות בלבד, ומאבק האליפות בצרפת מותח מתמיד, כשלוש נקודות בלבד מפרידות בין המקום הראשון לרביעי. ממפיס דפאי כבש את שני השערים עבור ליון (5 ו-37) כשאת השני כבש בפנדל מדויק מהנקודה הלבנה. ניקולא פאלואה צימק בדקה ה-61 עבור נאנט והלחיץ מעט את השחקנים של רודי גרסיה, אך אלה שמרו על היתרון והשיגו ניצחון שני ברציפות, שכאמור, השאיר אותם חזק במאבק האליפות.

משחקים נוספים

ברסט - לאנס 1:1
לברסט: יאניק קהוזאק (עצמי, 37), ז'אן לוקאס הורחק (89). ללאנס: גאל קאקוטה (72 בפנדל), סטיבן פורטס (81), סימון באנזה (89) הורחקו

דיז'ון - ניס 0:2
לדיז'ון: פואד שאפיק (49), יאסין בנזיה (77 בפנדל)

נים - שטרסבורג 1:1
לנים: רנו ריפאר (55 בפנדל). לשטרסבורג: דימיטרי ליינאר (82), פרדריק גילבר הורחק (47)

ריימס - מץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully