וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אלין סמית' על ההתעניינות של מכבי תל אביב: "מרגש שעוקבים אחריי"

הגארד שמככב בלודוויגסבורג נמצא על הכוונת של הצהובים: "לא יכול לחכות לראות לאן אעבור". סוכנו: "כבוד שמועדון כזה רוצה אותך"

גארד לודוויגסבורג ג'אלין סמית'. Harry Langer/DeFodi Images, GettyImages
בנעליים של טייריס רייס וריקי היקמן? ג'אלין סמית'/GettyImages, Harry Langer/DeFodi Images

האם ג'אלין סמית' יילך בדרכם של ריקי היקמן וטייריס רייס ויעבור מגרמניה למכבי תל אביב? הגארד שמככב העונה בלודוויגסבורג, הפתעת העונה בבונדסליגה, התייחס היום (ראשון) לדיווחים שקשרו אותו למעבר לישראל בסוף העונה. הצהובים מביעים התעניינות בסמית', שייתכן שיצטרף במקום טיילר דורסי.

"אני פשוט נרגש לשמוע שעוקבים אחריי ושכל העבודה הקשה שאני משקיע, מקרבת אותי לצעד הגדול הבא בקריירה", אמר סמית' ל"יורובאסקט" כשנשאל על השמועות על מעברו למכבי תל אביב. "אני כבר לא יכול לחכות לראות לאן אגיע בקיץ. תמיד חלמתי לשחק ב-NBA או ביורוליג. זה מה שנותן לי מוטיבציה מדי יום כדי להשתפר. היורוליג היא המטרה שלי במשך הרבה שנים. אם תגיע הצעה מה-NBA, אשקול אותה. אבל גם מעבר ליורוליג יהיה פשוט מושלם".

סמית' בן ה-26 מצעיד את לודוויסבורג לראשות הטבלה בגרמניה עם ממוצעים של 16.4 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק. הוא הוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לכמה קבוצות בכירות יותר, אולם לפי שעה נראה שמכבי תל אביב נראית כמו אופציה רצינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully