וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ארבעה שחקני הרכב חסרים: מ.ס. אשדוד תנסה להפתיע בבלומפילד

18.4.2021 / 10:42

גם פאהד באיו שניסה לחזור כדי להחליף את דין דוד, לא יהיה בסגל מול מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5). בקבוצה בטוחים: "נבוא משוחררים, אין סיבה להיות בלחץ"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

חלוץ מ.ס. אשדוד פאהד באיו שניסה לחזור לעניינים כדי להחליף את דין דוד הפצוע, לא יהיה בסגל הערב (ראשון, 20:30, ספורט 5) מול מכבי תל אביב אחרי שהודיע באימוני סוף השבוע שהכאבים חזרו בשל הפציעה שחווה בשריר הארבע ראשי. החלוץ האוגנדי ערך אמש אימון קל בצד והוא גם לא צפוי לשחק מול מכבי תל אביב בגביע המדינה ביום רביעי.

על פי המסתמן רן בן שמעון יוותר על הרעיון לשחק הערב עם חמישה שחקנים בהגנה ויעלה בהתקפה עם הייפורד אג'יי. על הספסל ימתין החלוץ הצעיר עידן דהן שבעצמו חוזר עכשיו אחרי היעדרות ממושכת בשל פציעה. גם חלוץ קבוצת הנוער חמזה מוואסי שכבש אתמול שער יפה נגד מכבי חיפה, אמור לשבת על הספסל ולחכות לדקות כמחליף.

פאהד באיו שחקן מ.ס. אשדוד נוגח לרשת רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. לירון מולדובן
גם הוא יחסר לבן שמעון. באיו/לירון מולדובן

מלבד באיו תחסר אשדוד את דין דוד, שלומי אזולאי וגיל כהן הפצועים. גם הם לא יהיו כשירים לגביע השבוע. לעומתם יחזור טימותי אוואני לשחק אחרי תקופה ארוכה בה היה פצוע והוא יפתח במרכז ההגנה לצד ננאד צבטקוביץ'.

רועי גורדנה שהחמיץ פנדל מול מכבי חיפה ומעורר עניין רב במרבית קבוצות ליגת העל ביניהן הפועל באר שבע, ממשיך לנהל משא ומתן עם מ.ס. אשדוד על הארכת חוזהו ושני הצדדים מקווים להתיר את המכשולים כדי שהקשר המצוין ימשיך לעונה נוספת בקבוצה.

למרות המחסור בשחקנים ועל אף שהקבוצה הובסה על ידי מכבי חיפה במחזור האחרון, מקווים באשדוד להפתיע הערב את מכבי תל אביב. "בוא נודה, אף אחד לא נותן לנו סיכוי אבל נבוא לבלומפילד משוחררים כדי להפתיע. גם התוצאות של השבת שמרו אותנו רחוקים מהאחרות במקום השלישי, אז אנחנו לא צריכים להיות לחוצים", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully