וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת יוהאן קרויף: אלי דסה מתכונן לגמר הגביע נגד אייאקס

המגן הימני של ויטסה רוצה גביע ראשון בקריירה (19:00, ספורט4) וסיפר לתקשורת ההולנדית על המפגש עם כדורגלן העבר המנוח: "צמרמורת"

תקציר: אייאקס - ויטסה 1:2/באדיבות ספורט1

אליפות אחת כבר יש לאלי דסה עם מכבי תל אביב. הוא גם זכה עם הצהובים פעמיים בגביע הטוטו, אבל הערב (ראשון, 19:00, ספורט4) הוא יקבל הזדמנות לזכות בגביע ראשון, כשוויטסה שלו תפגוש את אייאקס בגמר בהולנד.

דסה משמש שחקן מפתח בוויטסה ויש לו העונה 6 בישולים ב-27 משחקי ליגה. לשער הראשון הוא עדיין מחכה, אבל במחזור השלישי - נגד אותה אייאקס - הוא היה קרוב. באותו משחק,במצב של 1:1, המגן הימני הגיע למצב טוב ובעט לקורה, לפני שהקבוצה מאמסטרדם כבשה שער ניצחון שקבע 1:2. "אני מקווה לקבל עוד הזדמנות כזו והפעם להבקיע", אמר דסה, "שיחקנו היטב באותו משחק ודווקא כשהם נשארו ב-10 שחקנים, הם התחילו לשלוט וגם הבקיעו שער ניצחון".

אלי דסה, ויטסה ארנהם. GettyImages
כמעט כבש במפגש הראשון עם אייאקס העונה. דסה/GettyImages

דסה סיפר לתקשורת ההולנדית על הפעמים בהן פגש את יוהאן קרויף המנוח, כשזה ביקר את בנו ג'ורדי ששימש כמנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב: "יוהאן, ג'ורדי ופטר בוס העבירו שעות בשיחות על כדורגל. זה היה מדהים לראות את בוס מקשיב ליוהאן קרויף, הוא נראה כמו ילד שמקשיב לאיש שהוא מעריץ. פשוט מדהים. פעם אחת קרויף טפח לי על הגב והייתה לי צמרמורת. אמרתי לעצמי שכנראה ככה זה מרגיש כשאגדה נוגעת בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully