וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס מחמיא לדני אבדיה על ההגנה: "ככה מצליחים להשפיע על המשחק"

הישראלי שוב לא הורגש בהתקפה, אבל המאמן התרשם ובארצות הברית ציינו: "היכולת לקלוע עוד תגיע, אבל ההגנה תיקח אותו לשנים ארוכות בליגה". מאמן דטרויט על המהפך של וושינגטון: "הם ספגו את האישיות של ווסטברוק"

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה שוב נמצא בטריטוריה לא מוכרת, שבה הוא נאלץ להרוויח את הדקות שלו באמצעות תרומה באספקטים שהוא פחות מצטיין בהם בדרך כלל. הלילה (בין שבת לראשון) בניצחון 100:121 על דטרויט, אבדיה שוב קיבל פירורים בהתקפה, ושוב קיבל בעיקר מטלות הגנתיות.

הוא סיים את המשחק עם 3 נקודות שאותן קלע בגארבג' טיים, והזריקה היחידה שלקח ב-24 הדקות שלו על הפרקט, הייתה אותה שלשה שקלע כשהמשחק כבר הוכרע. אבדיה סוגר שני משחקים רצופים עם מעט מאוד תרומה התקפית, כשבניצחון האחרון על ניו אורלינס הוא כלל לא קולע. אבדיה נגע בכדור מעט פעמים, אבל בפעמים שכן, עשה פעולות טובות - כולל אסיסט לרוי האצ'ימורה במתפרצת אחרי פריצה מחוף לחוף, ואסיסט מצוין לאלי הופ של ראסל ווסטברוק ברבע האחרון.

"דני אבדיה מהיר מאוד יחסית לגובה שלו בהתקפות מתפרצות", צייץ זאק רוזן שמסקר את הוויזארדס באתר הרשמי של הקבוצה, אחרי אחד המהלכים של הישראלי. גם צ'ייס יוז מ-NBC כתב ש"ההתקפה המתפרצת היא הדבר שבא הכי בטבעיות לאבדיה".

כך או כך, בזמן שבהתקפה אבדיה כמעט ולא מעורב, הגנתית הוא מראה סימני שיפור. "דני היה מצוין בהגנה", החמיא מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס בסיום. "הדגשנו לפני המשחק את החשיבות של ג'וש ג'קסון והעצירה שלו, אחרי שבמשחק הקודם הוא עשה לנו הרבה צרות, ודני עשה את זה וככה מצליחים להשפיע על המשחק".

גם בתקשורת המקומית התרשמו לטובה מההגנה של אבדיה. בחשבון הטוויטר של הבלוג Bullets Forever כתבו אחד מהלך הגנתי מוצלח של אבדיה ש"הרוטציה שדני עשה שגרמה לאוקאפור לצעדים, היא בדיוק מה שמגדיר מודעות הגנתית. מהלך יפה". בחשבון הטוויטר Wizards Film Room כתבו: "ההתקפה של דני עוד תגיע, אבל ההגנה שלו תיקח אותו לדרך ארוכה בליגה הזאת".

עוד בוואלה!

טייטום ניצח את קרי בדו קרב מהסרטים, הלייקרס גברו על יוטה במפגש הפצועות

לכתבה המלאה

כך או כך, וושינגטון ממשיכה במגמת השיפור שלה ואם תמשיך בקצב הזה, היא עשויה בהחלט להשתתף בטורניר ההעפלה לפלייאוף. כעת היא במאזן זהה לשל שיקגו שמאיישת את המקום ה-10 והאחרון שממנו עולים לטורניר. לפי מאמן דטרויט דוויין קייסי, השינוי של וושינגטון נובע בראש ובראשונה מראסל ווסטברוק, שהלילה רשם עוד טריפל דאבל - ה-751 שלו בקריירה.

"אני חושב ששאר השחקנים של הוויזארדס ספגו ממנו את האינטנסיביות והקשיחות. הם לקחו את האישיות שלו, ושתלו אותה בתוכם. זה ההבדל הגדול בקבוצה הזו בשבועות האחרונים", אמר קייסי.

גם בראדלי ביל שקלע 37 נקודות, הילל את ווסטברוק ואמר: "הוא מלא באנרגיות, תמיד מוכן, תמיד עם גישה מנצחת. הוא משחק בצורה סופר-חזקה בכל רגע נתון. סוריאליסטי לראות שחקן משחק באינטנסיביות כזאת בשלב הזה בקריירה, אחרי שהוא הוכיח כל כך הרבה. זה בהחלט מוסיף לנו מוטיבציה. אנחנו משתדלים ללמוד מזה כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully