וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל באר שבע: "אנחנו לא מצליחים להשתפר"

18.4.2021 / 7:18

הקבוצה ממשיכה לאכזב בפלייאוף העליון: אחרי ה-0:0 מול מכבי פ"ת ז'וזואה העצבני זעם על האנמיות של חבריו, קרע חולצה וסינן קללות. ברקת לא מוותרת על אירופה, המשחק מול מכבי חיפה עשוי להיות מפנה?

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

תסכול גדול נרשם בהפועל באר שבע נוכח חוסר היכולת של הקבוצה להתקדם, להשתפר ולייצר ניצחונות. דווקא אחרי המחצית השנייה במחזור הקודם מול קרית שמונה, שהיתה טובה מאוד, ציפו בקבוצה לראות המשכיות אתמול (שבת) במושבה מול מכבי פתח תקוה במשחק שיכול היה להקפיץ את הקבוצה למקום הרביעי. אלא שהפועל באר שבע שיחקה שוב רע מאוד במחצית הראשונה וגם כשהשתפרה במחצית השנייה, היא לא מצאה את הרשת. לשמחתה היא ידעה לשמור על שער נקי ולא להפסיד, אך זה לא מה שמצפים מרוני לוי ושחקניו. אחרי ה-0:0, לרוני לוי יש ניצחון אחד בלבד בשמונת משחקיו, וקבוצתו טרם ניצחה בפלייאוף העליון.

"אנחנו לא מצליחים לייצר גרף התקדמות", אמרו אמש בקבוצה. "אין תחושה של שיפור. יכול להיות שזה מה שהשחקנים יכולים לייצר ואין מה לצפות ליותר". יחד עם תחושת האכזבה העצומה, אלונה ברקת עדיין לא ויתרה על מקום שיוביל להשתתפות באירופה. "כל עוד יש 18 נקודות בקופה, צריך להילחם ולהביא את המקום הרביעי לפחות ואולי גם את הכרטיס לקונפרנס ליג", אמרו אמש במועדון.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. קובי אליהו
זה עדיין לא מתחבר. לוי/קובי אליהו

בהפועל באר שבע יעברו מתיחת פנים משמעותית בעונה הבאה במרבית חלקי הקבוצה. עיקר תשומת הלב תוקדש להבאת שחקנים זרים איכותיים יותר בעיקר במרכז השדה. אבל גם בכנפיים ובהתקפה. ז'וזואה שאמור להמשיך על פי החוזה עליו חתם באחרונה, היה מאוד כעוס בסיום על האנמיות של הקבוצה וחוסר היכולת להבקיע והוא הביע את עצביו בקריעת חולצתו ובסינון מספר מלים לעצמו ולעבר אחרים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. קובי אליהו
לא יכול לבד. ז'וזואה/קובי אליהו

היום יקבלו השחקנים יום חופשי ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני בטרנר. מעבר לרצון להשיג סוף סוף ניצחון בפלייאוף העליון, בטוחים בבאר שבע שניצחון על מכבי חיפה יכול לשנות את כל האווירה שיש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully