וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפנימה את המסרים של בכר וחוששת מהיעדרות ארוכה של פלאניץ'

18.4.2021 / 6:30

הירוקים חגגו שני ניצחונות גדולים בתוך פחות משבוע וחזרה לפסגה. המסרים של המאמן הופנמו במלואם, אצילי וחזיזה הם "שחקני הכנף הכי טובים בארץ" ובמועדון משוכנעים: "האליפות תלויה רק בנו". רק הפציעה של הבלם הסרבי בברך, העיבה על החגיגות אחרי קרית שמונה

תקציר: מכבי חיפה - קרית שמונה 0:4/ספורט1

1. ערב המשחק נגד מ.ס. אשדוד לפני שישה ימים, במכבי חיפה דיברו על כך שתוצאות התיקו נגד מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב בפתיחת הפלייאוף העליון, הביאו לכך שאין יותר מקום למעידות. הלחץ על הירוקים היה אדיר והיו לא מעט אנשים שחשבו שהשחקנים של ברק בכר יקרסו תחתיו. פחות משבוע חלף ואתמול הירוקים השלימו ניצחון שני ברציפות, כשאחרי ה-0:3 באצטדיון הי"א, הגיע 0:4 קליל על עירוני קרית שמונה.

"הבהרנו לשחקנים שיהיה קשה לתקן אם לא ננצח", הסביר ברק בכר בסיום את המסר שהוא וחברי הצוות שלו העבירו לשחקנים בימים האחרונים. אחד השחקנים הוסיף אמש: "יש מאבק עם מכבי תל אביב, אבל למרות מה שכולם אומרים זה תלוי בעיקר בנו", אמר שחקן בקבוצה, "הכנסנו לעצמנו לראש שאין מקום לחוסר ריכוז כי ראינו ששילמנו על זה ביוקר בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף".

בחיפה החמיאו לדולב חזיזה ועומר אצילי על היכולת במשחק אמש. "יש לנו את שחקני הכנף הטובים בארץ", קבע אחד השחקנים הבכירים, "כשיש לך שני שחקנים כאלה, הרבה יותר קל להגיע למצבים". גם גודסוויי דוניו שכבש את הראשון, זכה לשבחים והוכיח את עצמו כמחליף ראוי לניקיטה רוקאביציה. בחיפה - גם אם לא יודו בכך בקול רם - חששו שהפציעה של האוסטרלי תשפיע משמעותית על ההתקפה הירוקה ולכן הגבירו את המאמצים להחזיר את מוחמד עוואד, אלא שמאז הגנאי כבש כבר חמישה שערים והפך לאס של בכר.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
"עם שחקנים כמו אצילי וחזיזה הרבה יותר קל להגיע למצבים"/דני מרון

עיקרי הדברים

  • שחקני מכבי חיפה בטוחים: "יש מאבק אליפות עם מכבי תל אביב, אבל הוא תלוי בעיקר בנו"
  • בקבוצה החמיאו לעומר אצילי ולדולב חזיזה: "הם שחקני הכנף הכי טובים בישראל כיום"
  • גם מוחמד עוואד שכבש קיבל שבחים, ועשוי לפתוח במשחק הגביע מול הפועל עפולה
  • בקבוצה חוששים שהפציעה של בוגדן פלאניץ' תגרור היעדרות ממושכת

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:4 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

2. במשחק מול מ.ס אשדוד הפתיע ברק בכר כשספסל את צ'ארון שרי אחרי תקופה לא טובה של הקשר. ההולנדי-סורינאמי התקשה לעלות מהספסל במשחקים קודמים העונה והבין שהוא כבר לא באנקר בהרכב. באשדוד הוא נכנס טוב כמחליף ואתמול כבר קיבל שוב את המקום בהרכב והיה מהמצטיינים במגרש. באותו משחק באשדוד עוואד אפילו לא התחמם וכל השחקנים קיבלו מסר שלאף אחד לא מובטחים מקום בהרכב או דקות משחק.

כמו שרי, גם עוואד חזר אתמול לעניינים ואחרי שנכנס כמחליף, הוא גם כבש שער ראשון העונה. החלוץ זכה למחמאות אדירות בעיקר על משחק ההקרבה והדינמיות שנכנס. עוואד מאוכזב ממעמדו, אך בחיפה ציינו שהמשיך להתאמן במקצוענות ונתן את כולו.

בניגוד לשחקנים אחרים שיצאו מהסגל בגלל התחושה שהם מתרגמים את האכזבה ממעמדם ליכולת באימונים, עוואד נחוש לקנות שוב את מקומו ואמש השיג לעצמו לא מעט נקודות זכות. ייתכן שהוא יפתח בהרכב כבר ביום חמישי נגד הפועל עפולה ברבע גמר גביע המדינה. גם המחליפים יובל אשכנזי ומאור לוי הצעיר זכו למילים טובות והספסל של חיפה מתחיל לפרוע שטרות אחרי ביקורות. בצוות המקצועי ציינו לטובה גם את ארנסט מאבוקה.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה מול עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
נותן את הכול למרות האכזבה ממעמדו. עוואד/דני מרון

3. אתמול בשעות הבוקר המאוחרות עוד חשבו בחיפה שחוסה רודריגס יהיה בסגל למשחק. אלא שאז הקשר שכבר חש כאבים אחרי האימון ביום שישי, שוחח עם אנשי הצוות המקצועי ואלה הבהירו לו שאם הוא לא מרגיש ב-100 אחוז עם עצמו - עדיף שינוח ויחזור ביום חמישי. בכר הבהיר זאת גם ליתר השחקנים והסביר להם שמי שמרגיש אפילו עומס קל, מחויב לדווח על כך.

במחצית המשחק היה זה דוניו שדיווח על עומס בשריר הירך האחורי וישר הוחלף. בכר הסביר: "מי שלא יהיה 100 אחוז לא ישחק. יש לנו סגל מספיק חזק ונסתדר עם כל סיטואציה".

אחת מאותן סיטואציות שבכר עלול להתמודד איתן היא היעדרות של הבלם המצטיין בוגדן פלאניץ'. הסרבי הרגיש שסובב את הברך במהלך המחצית השנייה והוחלף. בסיום חבריו לקבוצה ניגשו לבלם וזה הבהיר שהוא חש בכאבים חזקים. פלאניץ' יעבור צילום ואז יתברר האם יש פגיעה ברצועות - מה שעלול להוביל להיעדרות ממושכת שלו. נגד עפולה ביום חמישי רמי גרשון צפוי להחליף אותו. גם עומר אצילי ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ועדיין לא ברור אם דוניו יפתח בהרכב או על הספסל.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה לפני בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
כאבים חזקים. פלאניץ' אתמול/דני מרון

4. בסיום המשחק שחקני הקבוצה חגגו עם האוהדים במשך דקות ארוכות. "עשרת אלפים אוהדים אחרי העונה הזו מרגישים כמו 30 אלף", אמר גורם בקבוצה, "אין ספק שהם נותנים לנו כוח ואנחנו רק רוצים לתת להם ליהנות". גם בכר התייחס לכמות הקהל ואמר "זה היה מאוד מרגש. שיחקתי מול 30 אלף בסמי עופר אבל לא בצד הנכון ואני מתרגש להתקרב לזה עם הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully