וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי חוגגת ניצחון על "הקבוצה הטובה באירופה", באנגליה מבקרים את פפ

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 7:05

טוכל התמוגג לאחר ה-0:1 על סיטי בחצי גמר הגביע: "זה פנטסטי". בממלכה לא אהבו את הרוטציה של גווארדיולה: "לא ייאמן שלא הציב את ההרכב החזק שלו, זה עלה לו ביוקר"

תקציר מחצי גמר הגביע האנגלי: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט2

חלום הקוואדרופל של מנצ'סטר סיטי נקטע אמש (שבת) עם הפסד 1:0 לצ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי. באליפות פפ גווארדיולה ושחקניו ככל הנראה יזכו, בחצי גמר ליגת האלופות מצפה להם קרב לוהט עם פריז סן ז'רמן, ובגמר גביע הליגה יפגשו בעוד שבוע את טוטנהאם. הבלוז, שבעצמם העפילו לחצי גמר ליגת האלופות וקבעו דייט עם ריאל מדריד, המשיכו בדהירה תחת תומאס טוכל ועלו לגמר גביע רביעי בחמש השנים האחרונות, בתקווה שהפעם זה יסתיים עם זכיה. היריבה בגמר תהיה המנצחת בין לסטר סיטי וסאות'המפטון.

"כל הכבוד לצ'לסי", פרגן גווארדיולה. "הם כבשו במתפרצת, עשו הגנה חזקה ועלו לגמר, קשה לשחק מול קבוצה שעושה הגנה עם שמונה שחקנים בשליש האחרון. לא היה לנו אמצע-שבוע פנוי כבר שמונה חודשים, שיחקנו המון משחקים וזה ימשיך ככה. היה משחק צמוד והכול יכול לקרות בסוג כזה של מפגשים, הצלחנו להגיע לאיזורים המסוכנים אך לא ליצור הזדמנויות".

על קווין דה בראונה שנפצע והוחלף אמר המנג'ר: "זה לא נראה טוב, הוא סבל מכאבים. נראה. מחר הוא ייבדק".

מנגד, התמוגג תומאס טוכל מהקבוצה שלו. "זו היתה הופעה מאוד, מאוד חזקה, אני שמח וגאה", אמר. "שיחקנו 35 דקות מצוינות במחצית הראשונה, לאחר מכן היתה עוד חצי שעה חזקה מאוד ויכולנו לכבוש עוד שער. זה מרגיש פנטסטי, כי שיחקנו מול הקבוצה הטובה באירופה כרגע וסגרנו את הפער מולם לכל אורך 90 הדקות. הגיע לנו לנצח".

טימו ורנר הוסיף: "שתי הקבוצות הטובות באנגליה פגשו אחת את השניה, זה היה משחק של 50-50, ובסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר ניצחה. זו תהיה עונה נהדרת אם נזכה בתואר, אבל עוד לא סיימנו. היו לי העונה יותר בישולים משערים, אני לא רגיל לזה, אבל כל עוד זה עוזר לקבוצה - הכול בסדר מבחינתי".

שחקני צ'לסי טימו ורנר, חכים זייש. רויטרס
לא רגיל לבשל יותר מלכבוש. ורנר עם זייש/רויטרס

הפרשנים באנגליה ביקרו את ההחלטה של פפ גווארדיולה לערוך שמונה שינויים בהרכב. "היתה לזה השפעה רעה על סיטי", קבע שחקן העבר ג'רמיין ג'נאס. "השלישייה הקדמית פשוט לא תפקדה. ראחים סטרלינג התקשה לכל אורך הדרך וגבריאל ז'סוס לא תרם דבר. האם צ'לסי היתה מצוינת בהגנה או שסיטי פשוט היתה עלובה בהתקפה? זה הכי חלשים שראיתי אותם, הם פשוט לא עשו כלום. אני לא מאמין שגווארדיולה לא הציב את ההרכב הכי חזק שלו, השינויים הללו עלו ביוקר".

שחקן סיטי לשעבר מיכה ריצ'ארדס הוסיף: "שמונה שינויים זה קצת יותר מדי. לסיטי לא היה ניצוץ. פיל פודן הוא קוסם, סיטי קבוצה טובה יותר איתו, וזה לא משנה באיזו עמדה הוא פותח. אבל צריך לתת את הקרדיט לצ'לסי - הם בקושי ביצעו שינויים". מרטין קיאון השמיע דברים דומים: "שמונה שינויים בהרכב זה פשוט מוגזם וצ'לסי המנצחת, ובצדק. הופעה בלתי רגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully