וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ניצחון בודד? אני לא מסכם את הקריירה שלי בשמונה משחקים"

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 23:45

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ה-0:0 עם מכבי פתח תקוה: "מאוד מאוכזב, כולנו מצפים ליותר". לוזון: "היה קרב חפירות, לא הרבה כדורגל"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

ניצחון בודד יש לרוני לוי מאז הגיע להפועל באר שבע. הערב (שבת) קיווה לנצח את מכבי פתח תקוה ולפתוח מחדש את המאבק על המקום הרביעי, אך סיים ב-0:0 חלש במושבה.

"אני לא סופר את זה ככה, אני לא מסכם את הקריירה שלי אף פעם בשמונה משחקים", התעקש עם תום המשחק. "יש לנו שאיפות להשתחל לאירופה ובזה אני מתמקד, כל מה שמסביב פחות מטריד אותי. כולנו מצפים ליותר, גם אני, אני מאוד מאוכזב, אבל אני תמיד בטוח בעצמי. למדתי בכדורגל שכשדברים הולכים קשה צריך לעבוד קשה. זה מה שאעשה".

על המשחק עצמו אמר המאמן האדום: "החצי הראשון היה חלש מאוד, של שתי הקבוצות. בשני היה שיפור, אבל לא מספיק כדי להכריע את המשחק. חסר לנו להיות שקטים עם הכדור, להניע אותו עם ביטחון, לייצר עוד פעולות התקפיות. בכל מה שקשור להצטרפות, החזקת כדור, אנחנו לוקים בחסר, אנחנו מאוד לא רגועים עם הכדור".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. קובי אליהו
מאוכזב. רוני לוי/קובי אליהו

מנגד, סיכם גיא לוזון ואמר: "היו פה שתי יריבות שוות כוחות, כל אחת נטרלה את השניה. היה קרב חפירות במרכז השדה, לא היה פה יותר מדי כדורגל מצד אף קבוצה. התיקו משקף. המחצית הראשונה היתה טובה שלנו, הזזנו את הכדור טוב. ההחלטה האחרונה שלנו לא היתה טובה, ועדיין ירדן כהן יכול היה לכבוש גול. גם במחצית השנייה היה לנו מצב טוב במעבר, אבל היא היתה מאוד פושרת. איבדנו יותר מדי כדורים, לא מספיק טוב, אבל קבוצה טובה יודעת להפסיד גם כשהיא משחקת פחות טוב".

על ליאל עבדה, שנפצע והוחלף, אמר לוזון: "אני לא יודע מה חומרת הפציעה שלו, רק אמרו לי להחליף אותו. הוא עשה משחק טוב למרות שלא כבש. אי אפשר להשוות אותו למנור סולומון, הם שחקנים שונים מאוד בתכונות שלהם. זה כמו להשוות בין משאית הכי טובה ואוטו ספורט".

אריק ינקו הוסיף: "היה משחק די קשה, מאוד שוויוני ופיזי, ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא. אני שמח שהצגתי יכולת טובה לאורך רוב העונה. כולנו פה מחויבים, ממוקדים, ורואים את זה על המגרש. אני חושב שאני ראוי לקבל זימון לנבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully