וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "ניצחון ענק שלנו". רביד גזל: "כנראה שמגיע לנו לרדת"

מאמן בני סכנין לאחר ה-0:3 על הפועל כפר סבא: "צריכים עוד 2-3 נקודות". מאמן המפסידה: "חסרה לנו רגל מסיימת, ברור שנעשו כאן טעויות"

תקציר: בני סכנין - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט1
שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
הקבוצות שלהם יהיו בליגות שונות. שרון מימר עם רביד גזל בסיום/מאור אלקסלסי

חמש שנים אחרי שהגיע אליה באמצע העונה וסייע לה לשרוד בליגת העל, שרון מימר קירב הערב (שבת) את הפועל כפר סבא אל הליגה הלאומית עם 0:3 קליל של קבוצתו בני סכנין במסגרת הפלייאוף התחתון. המארחת פתחה פער של שמונה נקודות מהקו האדום, לפחות עד משחקה של בני יהודה ביום שני, בעוד כפר סבא שהפסידה בפעם החמישית ברציפות מרוחקת 10 נקודות מחוף מבטחים ועשויה לרדת רשמית במחזור הבא.

שחקני בני סכנין מודים לקהל. מאור אלקסלסי
קצת נחת לאוהדים. שחקני בני סכנין/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח שרון מימר אמר בסיום: "עשינו צעד גדול לכיוון ההישארות, נצטרך עוד 2-3 נקודות כדי שזה יהיה מעשי. זה היה משחק חשוב מאוד, מול קבוצה שהיה לנו הרבה מה להפסיד מולה. זה ניצחון ענק. עכשיו יש לנו את רבע גמר הגביע, ונמשיך הלאה. לא העסיק אותי החוזה לעונה הבאה אלא להשאיר את סכנין בליגה. הפער הוא שמונה נקודות במקרה הטוב, עדיין לא נשארנו. לכיאל יש חלק משמעותי בכל מה שקורה פה, הוא היה מצוין והוא גם מנהיג".

בירם כיאל הוסיף: "חיכינו לניצחון כזה, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד טובה. השתלטנו על המשחק אחרי 20 הדקות הראשונות ויכולנו להבקיע עוד כמה שערים. זה ניצחון מאוד חשוב למאבקי התחתית ואנחנו צריכים להמשיך הלאה ולתת את הפוש האחרון. עשינו צעד ענק להבטיח את ההישארות, אבל זה עוד לא נגמר. עכשיו צריכים להתאושש לקראת הגביע ולהוציא משהו מהעונה הקשה והמתישה שעברה עלינו. זה מגיע לקהל שחוזר אחרי תקופה ארוכה.

רביד גזל, מאמנה הזמני של המפסידה: "מ-9 בפברואר לא ניצחנו, ואם זה המצב אז לא מגיע לנו להישאר בליגה. זה לא סוד שאנחנו חסרים רגל מסיימת. בחצי השעה הראשונה נראינו טוב, הגענו למצבים ולא כבשנו. ספגנו מהתקפה אחת של סכנין, ובמחצית השנייה הכנסתי עוד חלוץ כדי להשוות, אבל לצערי זה לא עזר. לא רצינו שתהיה תוצאה של 3:0. ברור שנעשו כאן טעויות. גם אם נרד ליגה באופן רשמי, צריך לעשות את זה כמו גברים. הפועל כפר סבא זה מועדון מספיק גדול כדי לעלות חזרה".

השוער איתמר ישראלי הוסיף: "התחושות קשות מאוד. המציאות מכה בנו וזה עצוב מאוד. אין יותר מדי מה להגיד. אנחנו צריכים לשמור על הכבוד של המועדון ושלנו במה שנותר עד סיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully