וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סולומון ושחטאר הפסידו במשחק העונה, שני בישולים דרמטיים לרפאלוב

הישראלי וחבריו ספגו 1:0 מדינמו קייב, שפתחה פער של 10 נקודות בפסגת הליגה האוקראינית. רפאלוב בישל פעמיים בתוספת הזמן ב-2:3 של אנטוורפן על גנק, מלמד כבש ב-0:2 של סנט ג'ונסטון על קלייד ברבע גמר גביע הליגה בסקוטלנד, 90 דקות לבן שהר בהפסד אפואל ניקוסיה

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. DeFodi Images, GettyImages
כנראה שלא תהיה אליפות. מנור סולומון/GettyImages, DeFodi Images

מנור סולומון ושחטאר דונייצק הפסידו הערב (שבת) 1:0 לדינמו קייב במשחק העונה של הליגה האוקראינית, במה שגם היה ההזדמנות האחרונה לחזור לתמונה במאבק האליפות. בשל הניצחון, צמח הפער בין שתי הקבוצות לעשר נקודות כשבקופה נותרו עוד 12. דינמו קייב תוכל להבטיח רשמית את האליפות כבר במחזור הבא, לאחר פנדל הניצחון של קרלוס דה פניה (34). סולומון פתח בהרכב המפסידה והוחלף על ידי פרננדו בדקה ה-64.

* ליאור רפאלוב כיכב ב-2:3 הדרמטי של אנטוורפן על גנק עם שני בישולים בתוספת הזמן. קבוצתו של הישראלי הוותיק חזרה מפיגור של 2:0 בדקה ה-64 בזכות שתי מסירות שלו לדייאומרסי אמבוקאני בדקה ה-90 ולדילן באטובינסיקה בדקה ה-92, שהשלימו מהפך ומנעו מגנק לחלוף על פני אנטוורפן בדרך למקום השני.

seperator

* גיא מלמד כבש את שערו השביעי העונה בכל המסגרות בסקוטלנד, כשסייע לסט. ג'ונסטון לנצח את קלייד 0:2 במסגרת רבע גמר גביע הליגה. הישראלי מצא את הרשת מקרוב כבר בדקה השישית, והוחלף בדקה ה-71.

* בן שהר השלים 90 דקות בהפסדה של אפואל ניקוסיה 2:0 בחוץ לארמיס ארדיפו בפלייאוף התחתון בקפריסין.

* דור חוגי השלים 90 דקות בהפסדה של סט. פולטן 2:1 לאוסטריה וינה בליגה האוסטרית וקבוצתו מקדימה את אדמירה ואקר האחרונה רק בזכות הפרש שערים.

* בוריס קליימן השלים 90 דקות בשער של וולוס, שסיימה ב-1:1 עם פאס יאנינה במסגרת הפלייאוף התחתון ביוון והיא נותרה במקום השביעי, רחוקה ממאבקי הישרדות.

* אנורתוזיס הפסידה לאומוניה 2:0 במסגרת הפלייאוף העליון בקפריסין. דור מיכה שפתח בהרכב הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה, אסף צור נותר על הספסל.

* ניר לקס שיחק 78 דקות ב-1:1 של פטרולול מול גלוריה בוזאו בפלייאוף העליון בליגה הרומנית השנייה. קבוצתו השוותה בתוספת הזמן, אבל איבדה את הפסגה.

* פאדי זיידאן שיחק 72 דקות בהפסדה של טורפדו קוטאיסי 2:1 בחוץ לסמגוראלי, וקבוצתו עדיין ללא ניצחון אחרי תשעה מחזורים בליגה הגאורגית.

* אמיר עגייב נותר על הספסל של אטרומיטוס, שחילצה 1:1 בתוספת הזמן בחוץ מול אופי כרתים, במסגרת הפלייאוף התחתון ביוון.

* קני סייף לא נכלל בסגל של לכיה גדנסק, שהשיגה 2:2 דרמטי בבית מול פיאסט גליביצה עם שערי שוויון בדקות 87 ו-95, כשהיריבה החמיצה פנדל בדקה ה-91.

* סוף פודגוראנו שיחק 38 דקות כמחליף ב-1:1 של רומא בליגה לנוער באיטליה מול אטאלנטה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully