וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 לריאל מדריד מול חטאפה

הבלאנקוס נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות בתום משחק חלש מאוד ונטול מצבים. ברצלונה תוכל לעבור אותם אם תנצח במשחק ההשלמה, אתלטיקו הביסה 0:5 את אייבר והתבססה בפסגה

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
אחד הבכירים היחידים של ריאל שפתח בהרכב. מודריץ'/רויטרס

אחרי שהליגה פינתה את השבת לטובת גמר הגביע והחגיגות של ברצלונה, המחזור ה-33 בלה ליגה (הוקדם בגלל הגמר) עומד היום (ראשון) בסימן מאבק האליפות המותח. אתלטיקו מדריד שמרה על הפסגה כשהביסה 0:5 את נועלת הטבלה אייבר בקרב הקצוות. ריאל מדריד, שסבלה מסגל חסר מאוד, סיימה ב-0:0 משמים אצל חטאפה והצלע הרביעית סביליה נצמדה אל המוליכות עם 1:2 בחוץ על ריאל סוסיאדד החמישית.

שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה עם מרקוס יורנטה. רויטרס
אתלטיקו שמרה על המקום בפסגה. קוראה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אייבר 0:5

לאחר ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים, ידעה המארחת כי אם תמעד גם מול נועלת הטבלה, היא עשויה לאבד את הפסגה - דבר שהיה נראה לא מתקבל על הדעת עד לפני מספר שבועות. למזלה, אייבר לא ניצחה בליגה כבר כמעט ארבעה חודשים, וגם הערב החזיקה מעמד 42 דקות בלבד, לפני שהתפרקה מול המוליכה. אנחל קוראה פתח את מסכת הכיבושים עם דחיקה מקרוב בדקה ה-42, והוסיף את השני בביצוע נהדר שתי דקות לאחר מכן. במחצית השנייה יאניק קרסקו (49) ומרקוס יורנטה (53 ו-68) השלימו חמישייה קלילה לקולצ'ונרוס שמגדילה באופן זמני את יתרונה על ריאל מדריד לארבע נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • דקה 34: אנחל קוראה מצא את עצמו פנוי מקצה הרחבה ובעט כדור חזק שהלך למרכז ונהדף על ידי שוער אייבר מרקו דמיטרוביץ'.
  • דקה 42: גול! אתלטיקו מדריד עולה ל-0:1: כדור קרן שעלה לרחבה ננגח על ידי הלדר הררה ואנחל קוראה הגיע מאחור ודחק מקרוב את הראשון של המארחת.
  • דקה 44: גול! אתלטיקו מדריד עולה ל-0:2: כדור רוחב של יאניק קרסקו הגיע לאנחל קוראה, שתוך כדי סיבוב שלח בנגיעה רכה את הכדור לפינה השמאלית של דמיטרוביץ' והשלים צמד.
  • דקה 49: גול! אתלטיקו עולה ל-0:3: סאול מצא בכדור עומק את יאניק קרסקו שהקדים את דמיטרוביץ' וגלגל את השלישי של המארחת.
  • דקה 53: גול! אתלטיקו עולה ל-0:4: אנחל קוראה, הפעם על תקן המבשל, מצא את מרקוס יורנטה שכבש את הרביעי של הקולצ'ונרוס.
  • דקה 68: גול! אתלטיקו עולה ל-0:5: יאניק קרסקו מצא את יורנטה ברחבה, שמצא בקלילות את הפינה הימנית של דמיטרוביץ' מול ההגנה הלא מתפקדת של האורחת.
חיימה מאטה שחקן חטאפה מול טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
קורטואה בולם את מאטה/רויטרס

חטאפה - ריאל מדריד 0:0

ארבעה ימים אחרי שהשיגה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות חזרה הקבוצה של זינדין זידאן אל הליגה המקומית והציגה משחק משמים לחלוטין שנגמר בתוצאה היחידה שראויה לו. ריאל מדריד אמנם סבלה מסגל חסר מאוד, אבל ספק אם זה מה שיעודד או ינחם מישהו שם. היחיד שיכול להיות שבע רצון מההופעה שלו הוא טיבו קורטואה, שהציל כמה מצבים שהיו יכולים לעלות לאלופה גם בהפסד. התוצאה הזו משמחת כמובן את אתלטיקו מדריד, שהגדילה את הפער מהיריבה העירונית לשלוש נקודות, ואת ברצלונה, שתוכל לעקוף את ריאל אם תנצח במשחק ההשלמה שלה מהמחזור הזה.

איגור סובלדיה שחקן ריאל סוסיאדד לפני יוסף אן-נסירי שחקן סביליה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הכריע עם שערו ה-16 העונה בליגה. יוסף אן-נסרי מאחורי איגור סובלדיה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד - סביליה 2:1

ניצחון חוץ ראשון לאנדלוסים באנואטה מאז ינואר 2017, והם כבר עם 16 נקודות מ-18 אפשריות בליגה מאז ההדחה מליגת האלופות. קרלוס פרננדס, שנמכר מסביליה לריאל סוסיאדד בינואר, כבש את שער הבכורה בקבוצתו החדשה דווקא מול האקסית עם פאלש לחיבורים בדקה החמישית, אבל פרננדו השווה מקרוב בדקה ה-22 ויוסף אן-נסרי השלים מהפך בחלוף שתי דקות עם שערו ה-16 העונה, אחרי בעיטה של לוקאס אוקמפוס לקורה. חלוץ נבחרת מרוקו נגח לאחר מכן לעמוד, אבל הניצחון נשמר וסביליה חזק במאבק על התואר.

משחקים נוספים (ערוץ 50)

אוסאסונה - אלצ'ה 0:2
לאוסאסונה: קיקה (38), דייגו גונסאלס (עצמי, 68)

אלאבס - ווסקה 0:1
לאלאבס: רודריגו בטאגליה (85)

בטיס - ולנסיה 2:2
לבטיס: נביל פקיר (12), סרחיו קנאלס (42). לוולנסיה: גונסאלו גדש (22), קרלוס סולר (61 בפנדל)

קאדיס - סלטה ויגו 0:0

לבנטה - ויאריאל 5:1
ללבנטה: מיקאל מלסה (21), לוויאריאל: סרחיו פוסטיגו (עצמי, 9), ג'רארד מורנו (13), סמואל צ'וקווזה (63 ו-75), רובן וסו (עצמי, 73),

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully