וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח שיפוט קשה נגד חולון: "מכרתם את המשחק, בני ז***". דדאס התנצל

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 20:10

שלישיית השופטים שניהלה את המשחק מול נס ציונה ציינה את התנהגות פניני, דדאס והיו"ר לנציאנו שלדבריהם קרא לפוצץ את המשחק והוסיף: "מושחתים". שלושת אנשי חולון צפויים לעמוד לדין בשבוע הבא. לנציאנו: "אלך איתם למכונת אמת". המאמן: "התנהגתי באופן לא ראוי ולא מכבד"

גם יום לאחר ההפסד של הפועל חולון אתמול (שישי) לעירוני נס ציונה 84:76 הרוחות ממשיכות לסעור. כזכור, במהלך המשחק הורחקו מאמן חולון סטפנוס דדאס והקפטן גיא פניני ובסיומו התעמת דדאס עם צלם ערוץ הספורט ועם מנהל נס ציונה אפי שמש.

המאמן הגיב היום לראשונה לאירועים ואמר: "בסיום משחק ההפסד של קבוצתי אמש מול עירוני נס ציונה התנהגתי באופן לא ראוי, לא מכבד ולא מוסיף כבוד לא לי ולא לענף שאנחנו כל כך אוהבים, חיים ומתנהלים סביבו. ברצוני להביע את התנצלותי הכנה בפני כל מי שנפגע מהתנהגות זו, אין ולא היתה לי כוונה לפגוע באף אחד. בסערת הרגשות בה הייתי לאחר המשחק, טוב הייתי עושה אם הייתי מתרחק מזירת המשחק והולך להירגע. אך את הנעשה אין להשיב וכל שנותר לי כאמור זה להתנצל. מאחל לכולנו שנדע ימים טובים יותר ורק בריאות לכולם".

גם הפועל חולון עצמה הגיב ואמרה: "אנו כמועדון שמכבד את עצמו ואת אוהדי ענף הכדורסל כולו, מבקשים להצטרף להתנצלות תוך הבטחה כי נפעל ונעשה הכל על מנת שאירועים כגון אלה לא ישובו עוד".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
עשוי להיענש הפעם. דדאס/דני מרון

הבוקר שלחו שופטי המשחק דודי רומנו, כפיר מועלם וליאור ביניש את הדוח שלהם לאיגוד הכדורסל, ובו הם מציינים לדבריהם שלושה אירועים עיקריים במהלך המשחק שבגינם נלקחו כרטיס השחקן של גיא פניני ושל המאמן סטפנוס דדאס. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל העמיד לדין את דדאס והיו"ר איתן לנציאנו, הדיון ייערך ביום שני ב-13:00.

האירוע הראשון התרחש 5 דקות בתוך הרבע הרביעי: "נשרקה לחובת גיא פניני עבריה טכנית בגין התחזות ע"י השופט רומנו ולאחר שניתנה אזהרה רשמית לקבוצה בשלב מוקדם יותר של המשחק. זו הייתה עבירה חמישית של השחקן אך במקום לרדת לספסל קבוצתו מייד לאחר מכן השחקן ניגש אל השופט רומנו שעמד בסמוך לאמצע המגרש וביקש לדעת על מה נשרקה העבירה הטכנית, לאחר שקיבל הסבר צעק לעברו מספר פעמים "תתבייש תתבייש" בגין התנהגותו זו הורחק השחקן מהמגרש".

האירוע השני התרחש דקה וחצי לסיום המשחק: "נשרקה לחובת מאמן הפועל חולון סטפאנוס דדאס עבירה טכנית ע"י השופט כפיר מועלם בגין התנהגות בלתי ספורטיבית. מייד לאחר שקיבל את העבירה הטכנית נכנס המאמן לתוך תחומי המגרש לעבר השופט רומנו שעמד בתוך אזור הצבע ליד קו העונשין ותוך שימוש בתנועת ידיים והתחיל למחות על השיפוט ולבקש הסברים, בגין כניסתו למגרש והתנהגותו הבלתי הולמת הורחק המאמן מהמגרש ע"י השופט רומנו. לאחר מכן נעמד המאמן בתוך המגרש במשך כחצי דקה והוא גורם לעיכוב בחידוש המשחק".

האירוע השלישי קשור ליו"ר לנציאנו: "במהלך המשחק יו"ר הקבוצה של הפועל חולון איתן לנציאנו קילל וצעק מיציע האוהדים מאחורי הסל הסמוך לספסל הפועל חולון את צוות השופטים תוך שהוא מלהיט ומחמם את האוהדים של קבוצתו שישבו ביציע הקרוב מול ספסל חולון. לאחר הרחקת מאמן הפועל חולון ירד לנציאנו לפרקט ונכנס לאזור הספסל של הפועל חולון והחל להפציר ולצעוק לצוות האימון של חולון ואמר להם: "תורידו את שחקנים מהמגרש, בואו נרד, נפוצץ את המשחק". התנהגות זו של לנציאנו גרמה לעיכוב בחידוש המשחק ולחימום האווירה. בנוסף קילל לנציאנו את צוות השיפוט במילים הבאות: "מכרתם את המשחק", "מושחתים", "אפסים", "זבלים", "בני זונות".

איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון. יותם רונן
"דוח עמוס בשקרים". לנציאנו/יותם רונן

לנציאנו הגיב לדברים ואמר: "כרגיל דוח עמוס בשקרים שנובע מסיבה אחת בלבד והיא הגיבוי הבלתי מוסבר שמותר להם להגיד הכל, לכתוב הכל. לא קיללתי אפילו פעם אחת, לא אמרתי להוריד את השחקנים, אלא להכניס את הילדים הצעירים ואפילו רואים שהם קמים. זאת נקמה עלובה של צוות השיפוט שמגלה "שמיעה מופלאה" ברעש האדיר שהיה. הפעם הם ידרשו להגיע ולהגיד את הדברים בקולם. ברגע שיגידו יתבעו דיבה ולשון הרע בבית משפט אזרחי".

"לא ישבתי על הספסל ובטח לא עיכבתי את המשחק. לצערי אני מכיר את הסגנון והתרעתי עליו בפני ראשי האיגוד כבר לפני עשרה ימים, והנה קיבלו הוכחה שוב שמותר להם לשקר ולהמציא מילים שלא נאמרו רק כדי להעצים את הדוח השקרי רצוף מילות בלע שאין שום כלום אחריהם מלבד נקמה עלובה. הנה אני אומר 90% ממה שכתבו שקר והפעם אלך איתם עד הסוף כולל תביעה אזרחית. מוכן ללכת לעשרים מכונות אמת יחד איתם על חשבוני, אני גם יזום פניה לשר הספורט להתערב בסוגיה שיש כאן איגוד שופטים שאין עליו שום ביקורת החלטות בית הדין של האיגוד יהיו לעולם לטובתם , הפעם יהיה לזה סוף".

בהמשך היום הודיעו באיגוד הכדורסל כי: "איגוד הכדורסל מגבה את שופטי הכדורסל בליגת העל ושאר הליגות ומגנה כל התנהגות שבאה לפגוע בשופטים, על ידי חלק קטן מהקבוצות והעוסקים בדבר. האיגוד לא יאפשר לאף אחד לפגוע בשום דרך בשופטים ומי שיחצה את הגבול צפוי לעמוד לדין ולהיענש בחומרה. אנו לא ניתן לאף אחד להפוך את מגרשי הכדורסל לזירת קרב עם קללות, גידופים ותנועות פוגעניות. כמו שחקנים ומאמנים, גם שופטים הם בני אדם והם טועים ויטעו, אבל כל הטעויות נעשות בתום לב. כל משחק בליגות המקצועניות עובר הליך של בקרה מוקפדת, תיקון טעויות והסקת מסקנות, גם אם הם נעשים שלא בפומבי וללא פרסום בתקשורת. אנו קוראים לכל העוסקים בענף לאפשר סיום ספורטיבי וראוי לעונה לא פשוטה שאנו עוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully