וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של הארי קיין מדאיגה את טוטנהאם, מוריניו השיב לפוגבה

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 9:12

הכוכב שכבש צמד דידה על הקרסול אחרי ה-2:2 מול אברטון, דייר: "מאוד מדאיג לראות אותו ככה". המאמן: "לא מעניין מה שפוגבה אומר"

תקציר: טוטנהאם - אברטון 2:2/ספורט 1

העונה המאכזבת של טוטנהאם נמשכה אמש (שישי) כאשר התרנגולים חילצו 2:2 מאברטון בגודיסון פארק. גילפי סיגורדסון כבש צמד לאברטון, אבל הארי קיין ענה בצמד משלו והגדיל את הפער שלו כמלך השערים ומלך הבישולים של הפרמיירליג. אלא שממש לקראת הסיום קיין נחת לא טוב על הקרסול ודידה לחדר ההלבשה.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
בטוטנהאם מקווים שהפציעה שלו לא רצינית. הארי קיין/רויטרס

ז'וזה מוריניו מאמן התרנגולים התייחס לפציעה של קיין ואמר: "זו שאלה שהייתי רוצה לענות עליה כמה שיותר מוקדם, אבל זה מוקדם מדי. הוא לא ייצא בלי סיבה, קרה לו משהו. נקווה שזה לא חמור". קיין כבר סבל מפציעות בקרסול בעבר וזה מוסיף עוד דאגה לאוהדי טוטנהאם, שחווים עונה די קשה ורואים את קבוצתם מרוחקת חמש נקודות מהמקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות.

"זה מאוד מדאיג לראות אותו מדדה ככה", הוסיף אריק דייר, "הוא לא שחקן שנופל בקלות. הוא מקבל הרבה מכות. מוקדם מדי לדעת מה חומרת הפציעה, אבל הוא קשוח ואני בטוח שיעשה מה שהוא יכול כדי להיות מוכן".

מוריניו עסק לאחר המשחק גם בתגובה של פול פוגבה, שעקץ את מאמנו לשעבר ואמר ש"סולשיאר בניגוד למוריניו לא מבקר את השחקנים שלו". הפורטוגלי התייחס לעקיצה הזו ואמר: "ממש לא אכפת לי מה שהוא אמר, זה לא מעניין אותי בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully