וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את ברנלי

השדים האדומים התקשו מול היריבה מהתחתית אבל גרינווד (48 ו-84) וקבאני (93) הבטיחו סידרו ניצחון שצימק את הפער מהפסגה ל-8 נקודות. רק 1:1 לארסנל מול פולהאם

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:3/ספורט1

שתי הנציגות של הליגה האנגלית בליגה האירופית שיחקו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-32. ארסנל שוב נראתה רע וסחטה בקושי 1:1 ביתי מפולהאם בדרבי לונדוני. מנצ'סטר יונייטד השיגה 1:3 קשה על ברנלי.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
ארסנל סחטה בקושי נקודה מפולהאם החלשה. לקאזט נפצע/רויטרס

צפו בתקציר: ארסנל - פולהאם 1:1

תקציר: ארסנל - פולהאם 1:1/ספורט1

ארסנל - פולהאם 1:1

ארסנל כבשה בדקה ה-40 עם נגיחה של דני סבאיוס מקרוב, אבל השער נפסל בגלל נבדל של סנטימטרים. בצד השני גבריאל ביצע עבירה ברחבה, פולהאם קיבלה פנדל וג'וש מאג'ה בעט פנימה את ה-0:1 בדקה ה-59. עוד לפני שריקת הסיום אלכסנדר לקאזט נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף על ידי אדי אנקטייה בדקה ה-70. האורחת כבר הרגישה את הניצחון שלה ביד, אבל שער של אדי אנקטייה בדקה ה-97 קבע חלוקת נקודות וקירב את פולהאם עוד יותר אל ליגת המשנה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מייסון גרינווד. רויטרס
סידר ליונייטד שלוש נקודות. גרינווד/רויטרס

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:3

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:3

ניצחון ליגה חמישי ברציפות לשדים האדומים, שהתבססו במקום השני וכנראה גם יסיימו במקום הזה למרות שהפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה עומד על שמונה נקודות. ברנלי, שנלחמת על חייה בפרמיירליג, עשתה חיים קשים למארחת, שעלתה ליתרון בדקה ה-48 משער של מייסון גרינווד אחרי בישול של רשפורד. אלא שג'יימס טראכובסקי השווה כעבור שתי דקות בלבד. יונייטד הגבירה את הלחץ ובדקה ה-84 הוא נשא פרי כשגרינווד השלים צמד עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה ועמוק בתוספת הזמן אדינסון קבאני דחק את השלישי מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully