וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר מול הפועל מטה אשר/עכו

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 17:28

אחרי פיצוץ המשחק הקודם, הצהובים ניצחו 0:3 במשחק הראשון של הסדרה מול כ-600 אוהדים שלא הפסיקו לעודד

אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
חגיגה גדולה בצהוב/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

מכבי תל אביב שלטה במשחק החוזר בסדרת הגמר של הפלייאוף הגברים, ניצחה בשלוש מערכות את הפועל מטה אשר/עכו ועלתה ל-0:1 בסדרה, המשחק הבא יתקיים בהיכל הספורט נעמן ביום שלישי ה- 20.4

מכבי תל אביב- הפועל מטה אשר/עכו 0:3 (18:25, 23:25, 20:25)

לאחר שהופסק במהלך המערכה השנייה התקיים היום שוב המשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף לגברים באווירה נהדרת ורועשת במרכז הספורט בתל אביב לעיני קהל ששמר על התנהגות מופתית ועם זאת עודד ללא הפסקה את הקבוצה הביתית מתל אביב.

לאחר פתיחה מאוזנת במערכה הראשונה נטלו שחקני מכבי תל אביב את היוזמה ועלו בעזרת מכות פתיחה טובות של אנסינג ליתרון 2:8, מטה אשר בעיקר בעזרת נביאדובסקי הצליחה לצמצם ל-9:12, אבל הצהובים מתל אביב המשיכו לשמור על הפער הקטן שיצרו עד סיום המערכה אותה ניצחו. את המערכה השנייה פתחו שחקני מטה אשר בצורה טובה ביותר מאשר את הראשונה ועלו ליתרון מהיר של 1:4, במצב של 4:7 למטה אשר התעוררו השחקנים של גל גלילי מתל אביב ועשו שש נקודות רצופות הרבה בזכותו של גיא גניס. מכבי תל אביב המשיכה לבסס ולהגדיל את היתרון שהגיע ל-10:15, ולאחר מכן 17:22, מטה אשר עוד צמצמה לקראת סיום המערכה ל-24:23 אבל שחקני מכבי תל אביב הראו אופי וניצחו את המערכה.

המערכה השלישית נפתחה בבליץ של שחקני מכבי תל אביב שוב עם מכות פתיחה מצוינות של אנסינג שהעלו את מכבי תל אביב ליתרון 1:6 ו-4:10, מכבי תל אביב הוסיפה לשלוט במערכה כשלשחקנים של נועם כץ מאמן מטה אשר לא ממש הייתה תשובה. בסופו של דבר מכבי תל אביב ניצחה במערכה בדרך להובלה של 0:1 בסדרת הגמר של הפלייאוף. המשחק השני בסדרת הגמר יתקיים באולם הספורט בנעמן ביום שלישי 20.4 בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully