וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בלאומית: קרית מוצקין הביסה 83:100 את אליצור אשקלון

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 17:34

נועלת הטבלה ערב המחזור מחצה את המוליכה במשחק חד צדדי. מכבי אשדוד התקרבה למקום השני עם 72:89 על הפועל רמת גן/גבעתיים. קרית אתא ניצחה בעפולה, רמת השרון בעכו, ניצחונות ביתיים חשובים לאליצור יבנה ועירוני רמת גן

אלעד הופמן שחקן אליצור יבנה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
פירקו את הוד השרון. הופמן/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

הליגה הלאומית בכדורסל ממשיכה בקצב של שני מחזורים בשבוע לעבר סיום העונה הסדירה והיום (שישי) התקיימו שישה משחקים. ההפתעה הגדולה התרחשה במוצקין, שם נועלת הטבלה הביסה את המוליכה אליצור אשקלון. מכבי אשדוד התבססה במקום השני עם ניצחון חשוב על הפועל רמת גן/גבעתיים, כשגם אליצור קרית אתא חזק בצמרת אחרי ניצחון גדול בעפולה. עירוני רמת גן מתקרבת לפלייאוף עם ניצחון ביתי מרשים על מכבי רעננה, ובתחתית השיגו אליצור יבנה ורמת השרון ניצחונות חשובים על הוד השרון והפועל עכו בהתאמה.

מכבי קרית מוצקין - אליצור אשקלון 83:100

התוצאה המפתיעה של העונה. נועלת הטבלה מביסה את המוליכה במשחק חד צדדי מהפתיחה. מוצקין הוליכה 14:31 אחרי רבע אחד, ואשקלון שחסרה שוב את אלונזו קולמן כלל לא התקרבה. רועי נברו הוליך את קלעי המנצחת עם 24 נקודות, ארון אפס היה האיש של אשקלון עם 22 נקודות ו10 ריבאונדים.

מכבי אשדוד - הפועל רמת גן/גבעתיים 72:89

ניצחון חשוב לקבוצה של עופר רחימי במאבק על המקום השני בטבלה, גבעתיים ממשיכה לאבד גובה ובסכנה לא להיכנס לפלייאוף. אשדוד שלטה במשחק מהרבע השני, ויצרה פער דו ספרתי כשגבעתיים מנסה קאמבק ברבע האחרון אך ללא הצלחה. נועם לייש עם 7 שלשות מהספסל ו-23 נקודות היה האיש של אשדוד שקיבלה 5 נקודות משלומי הרוש בבכורה שלו. מייק הולטון קלע 21 נקודות למפסידה.

הפועל עפולה - אליצור קרית אתא 73:71

ניצחון דרמטי לקבוצה של שרון אברהמי שמתקרבת בצעדי ענק לעבר הביתיות בפלייאוף. עפולה פתחה את המשחק בסערה, הוליכה 9:20 אחרי רבע אחד, אך לא הצליחה לעצור את הקאמבק של קרית אתא שהשתלטה על העניינים במחצית השנייה. עפולה מסתבכת מאוד במאבקי הפלייאוף. ג'וליאן בויד הוביל את אתא הדוהרת עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'ימי הול קלע 15 לעפולה.

ג'קוואן לואיס שחקן א.ס. רמת השרון. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
ניצחון חוץ קשה. ג'קוואן לואיס/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

מכבי עירוני רמת גן - מכבי רעננה 71:94

ניצחון רביעי ברציפות לשמוליק ברנר וקבוצתו שעולים למקום ממנו נכנסים לפלייאוף. רמת גן שלטה במשחק מהפתיחה, הוליכה ב-18 הפרש במחצית ושייטה על חשבון רעננה שנמצאת עמוק במקום האחרון בטבלה. 24 נקודות לגיא פרבר בשורות רמת גן, קווינטרל תומאס הוביל את רעננה עם 20 נקודות ו-16 ריבאונדים.

אליצור יבנה - מכבי הוד השרון 74:104

יבנה משתווה במספר הניצחון לעכו ועושה צעד משמעותי לעבר ההישארות. רבע שלישי של 15:32 נתן לקבוצה של יניב בורגר יתרון של יותר מ-20 הפרש, ממנו הוד השרון שמסתבכת בצורה קשה לא יצאה. עידו שבת עם 18 נקודות הוביל את קלעי יבנה, במדיה קלעו שישה שחקנים בספרות כפולות. אייק אופייבו קלע 24 נקודות למפסידה.

הפועל עכו/מטה אשר - א.ס רמת השרון 89:84

החבורה של גיא קנטור דוהרת אל מחוץ לתחתית ונותנת מכה קשה לסיכויי ההישרדות של המארחת. עכו הוליכה בהפרש 7 במחצית, אבל רמת השרון השתלטה על המשחק במחצית השנייה ויצאה עם הניצחון. כריסטיאן קנינגהאם עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים הוביל את רמת השרון, אמיט וויליאמס קלע 24 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully