וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בנוער? 4 שחקני הבוגרים יחזקו את אשדוד במפגש הצמרת מול מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 16:30

בילו, מוואסי, הרוש וחסון יחזקו את קבוצת הנוער במשחק הצמרת (שבת, 11:45, ספורט 5), התרגשות גדולה במועדון לקראת ההתמודדות

אלי לוי מאמן זמני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
משחק חשוב למועדון. אלי לוי/לירון מולדובן

התרגשות גדולה במ.ס. אשדוד לקראת משחק הצמרת מחר (שבת, 11:45, ספורט 5) בליגת העל לנוער מול מכבי חיפה. זו הפעם הראשונה מזה שלוש שנים שמשחקה של קבוצת הנוער של המועדון ישודר ישירות בערוץ הספורט והדבר מעורר עניין רב במועדון.

הקבוצה המודרכת על ידי אלי לוי חזרה העונה לליגת העל ובדומה לקבוצה הבוגרת של רן בן שמעון, גם היא עושה עונה נהדרת וממוקמת כעת במקום השלישי ממש כמו הבוגרים. מכבי חיפה שממוקמת ראשונה אמנם רחוקה 9 נקודות מאשדוד, אבל הליגה עוד ארוכה ויש פלייאוף עליון, כך שבאשדוד מאמינים שאם ינצחו ויצמקו את הפער ל-6 נקודות הכל עוד אפשרי במיוחד כשבסביבה גם קבוצות טובות כמו מכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב.

כדי לאפשר לקבוצת הנוער את הסיכוי המיטבי במשחק, יאפשרו באשדוד לארבעה שחקנים שכבר משחקים בבוגרים לרדת מחר לנוער וליטול חלק במשחק החשוב. מדובר בעוז בילו, חמזה מוואסי, שלו הרוש וניר חסון. כל הארבעה כבר משחקים אצל רן בן שמעון ומתכוננים למשחק הליגה של הבוגרים מחרתיים מול מכבי תל אביב בבלומפילד, אבל כיוון שבאשדוד מייחסים חשיבות רבה למשחק הנוער מחר, הם כאמור יירדו לשחק עם הנוער במשחק שייפתח בשעה 12.00 באיצטדיון הי"א.

בילו ומוואסי יהיו כמעט בוודאות בסגל הבוגרים גם מחרתיים בבלומפילד ובגלל הפציעות של דין דוד, שלומי אזולאי והספק הרב שיש באשר לשיתופו של באיו פאהד, הם צפויים להיכנס כמחליפים מול הקבוצה של פטריק ואן לוון.

אחרי שהקבוצה הבוגרת פישלה בשבוע החולף במשחק הביתי מול מכבי חיפה, מקווים במועדון לתקן את הרושם מחר במשחק הנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully