וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה: רפאל נדאל הודח ממונטה קרלו ברבע הגמר

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 21:19

אלוף הטורניר 11 פעמים הפסיד 6:2, 4:6, 6:2 לאנדריי רובלב הרוסי, שישחק מול קספר רוד. ציציפאס נגד אוואנס המפתיע

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
לא נראה טוב. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל הודח הערב (שישי) מטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו כבר ברבע הגמר. השור ממאיורקה הצליח לחזור מפיגור מערכה ו-3:1 ולזכות במערכה השנייה, אבל קרס בשלישית והפסיד 6:2, 4:6, 6:2 לאנדריי רובלב הרוסי (8 בעולם) וסיים את דרכו בטורניר אחרי שעתיים וחצי. זה הניצחון הראשון של רובלב על נדאל במשחק השלישי בין השניים כשעד היום הוא לא הצליח לקחת אפילו מערכה מולו. מבחינת נדאל, שזכה בטורניר 11 פעמים בעבר, מדובר בהדחה מוקדמת במיוחד אחרי שהגיע לפחות אל חצי הגמר במונטה קרלו ב-14 מ-15 ההופעות האחרונות שלו בטורניר שנערך בריביירה הצרפתית. זו פעם שנייה ברציפות שהשור ממאיורקה לא מצליח לזכות בטורניר אחרי שב-2019 הפסיד לפאביו פוניני בחצי הגמר.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי. רויטרס
ניצחון ענק. רובלב/רויטרס

סטפנוס ציציפאס, המדורג חמישי בעולם, הוביל 5:7 מול אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה (58) כשהספרדי נפצע, קיבל טיפול ונאלץ גם לפרוש מהמשחק בסופו של דבר. מבחינת דוידוביץ' פוקינה בן ה-21 מדובר כמובן באכזבה עצומה אחרי שבוע נהדר בו עבר שלושה סיבובים בלי לשמוט מערכה מול יריבים חזקים. הספרדי רשם אולי את ההישג המרשים ביותר בקריירה שלו עד כה.

ציציפאס ישחק בחצי הגמר מול לא אחר מאשר דן אוואנס הבריטי (33), שהצליח להדהים אתמול את נובאק דג'וקוביץ' והמשיך במומנטום עם 7:5, 3:6, 4:6 על דויד גופן (15) בתום משחק קשה של שעתיים ו-44 דקות. זה כמובן הישג השיא של אוואנס על חימר והוא שחקן של משטחים קשים.

קספר רוד הנורבגי, שמדורג 27 בעולם ולא מדורג בטורניר, רשם הפתעה כשניצח 4:6, 3:6 את פאביו פוניני (18) בדרך לחצי הגמר. זה טורניר מאסטרס 1,000 שני ברציפות על חימר בו רוד מצליח להגיע לפחות אל חצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully