וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה טוני נגד כריסטיאנו רונאלדו: "לזרוק את החולצה אחרי ניצחון - שיא האנוכיות"

חלוץ העבר ביקר את כוכב יובנטוס בעקבות התקרית מול גנואה: "ההתנהלות שלו רחוקה מלהרשים, אלוף אמיתי משמש דוגמא לחבריו"

כריסטיאנו רונאלדו זורק את חולצת יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
הביקורות באיטליה גוברות. רונאלדו משליך את החולצה, השבוע/GettyImages, Jonathan Moscrop

הביקורות באיטליה על כריסטיאנו רונאלדו הולכות וגוברות. אמש (חמישי) הצטרף לרשימת המבקרים גם חלוץ העבר לוקה טוני, שתקף את ההתנהלות של הכוכב הפורטוגלי אחרי הניצחון 1:3 של הגברת הזקנה על גנואה השבוע.

כזכור, רונאלדו לא כבש במשחק ונראה לא מרוצה בסיום, כשהוא משליך את החולצה שלו בירידה לחדרי ההלבשה. לאחר מכן התברר שנתן את החולצה לאחד משחקני גנואה שביקש לקבל אותה, אולם הביקורות נמשכו, ואנדראה פירלו הודה שייתכן ש-CR7 עשה זאת מתוך תסכול.

"רונאלדו חשוב מאוד עבור יובנטוס. הוא מלך השערים שלה, וקצב הכיבושים שלו מרשים. מצד שני, אני לא מתרשם לטובה מההתנהגות שלו כלפיו חבריו לקבוצה", אמר טוני ל"טוטוספורט". "אני נזכר בימים שלי כשחקן. גם אני הייתי מאוד אנוכי ומתוסכל כשלא כבשתי, אבל גם אחרי משחקים פחות טובים, תמיד נשארתי על כר הדשא כדי לחגוג עם חבריי. הסתרתי את האכזבה שלי, כי כשהקבוצה מנצחת צריך לשמוח, גם אם לא עמדת במטרות האישיות שלך".

לוקה טוני שחקן ורונה. GettyImages
"גם אני הייתי אנוכי, אבל תמיד נשארתי לחגוג עם חבריי". לוקה טוני/GettyImages

לדבריו של טוני, "אני לא יודע אם זריקת החולצה הייתה אקט של תסכול או צירוף מקרים אחר, אבל בכל מקרה זה דבר שפשוט לא עושים. לזרוק את החולצה אחרי ניצחון? זה שיא האנוכיות. אלוף אמיתי צריך לשמש דוגמא".

גם שחקן העבר של יובה מאסימו מאורו ביקר אמש את רונאלדו ואמר: "הוא מעולם לא היה מנהיג, ולעולם לא יהיה. הוא לא סוחב את חבריו לקבוצה אלא רוצה שהם יספקו לו כדורים כדי להבקיע שערים ולשפר את הסטטיסטיקה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully