וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב היא הכוח המניע מאחורי ניסיון המהפכה ביורוליג"

ביוון טוענים שהצהובים הם שיזמו את הפגישה החשאית בין שבע הקבוצות המשוריינות ביורוליג, בה הועלה חשש לאי סדרים בניהול הכספי של המפעל. הקבוצות דרשו מהמזכ"ל ברתומאו להתפטר מיידית: "הוא במצב הכי בעייתי שהיה ב-20 השנים בהן הוא מכהן בתפקיד"

בעלי מכבי תל אביב דייויד פדרמן. דני מרון
עומד מאחורי המהלך? דייויד פדרמן/דני מרון

הסערה המתחוללת ביורוליג מאחורי הקלעים נמשכת. אחרי הדיווח בליטא לפיו שבע מהקבוצות המשורייניות נפגשו בחשאי באתונה בעקבות חשש לאי סדרים בהתנהלות הכספית של הנהלת המפעל, שופכים אור ביוון על פרטים נוספים.

העיתונאי ניקולס זרבאס טען אתמול ברדיו היווני, כי מי שיזמה את הפגישה שנערכה באתונה בשבוע שעבר, היא מכבי תל אביב. לדבריו, משפחת פדרמן היא שדוחפת את המהלך ומנסה לגרום לקבוצות להתאגד ולהתאחד יחד נגד מזכ"ל המפעל ג'ורדי ברתומאו. בפגישה נכחו גם נציגים של פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, מילאנו, צסק"א מוסקבה, אנאדולו אפס וז'לגיריס קובנה, אבל למרות שהפגישה התקיימה על אדמת יוון, זרבאס טוען כי היווניות "לא הובילו את המהלך בשום צורה, אלא נסחפו אחרי מכבי תל אביב".

"ברתומאו נמצא במצב הכי קשה שהיה בו מאז שהחל לכהן בתפקיד לפני 20 שנה. 7 מתוך 11 קבוצות משוריינות הביעו בקול צלול וברור את ההתנגדות אליו. הוא עשה הרבה טוב ליורוליג, אבל ייתכן שעשה גם רע", אמר זרבאס.

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג עם שמעון מזרחי. דני מרון
ידעו ימים יפים יותר. ברתומאו עם ראשי מכבי תל אביב/דני מרון

לפי האתר היווני SDNA, במכתב שנוסח במהלך הפגישה, דרשו שבע הקבוצות המשוריינות את פיטוריו המיידיים של ברתומאו, או לכל הפחות את אי הארכת כהונתו החל מה-10 במאי.

מאז הפרסום על הפגישה בין הקבוצות, ברתומאו והיורוליג הגיבו כשקבעו פגישה בין כל 11 הקבוצות המשוריינות ביום שני במשרדי הליגה בברצלונה. הפגישה תיערך בצורה פיזית ולא באמצעות תוכנות כמו זום או סקייפ, מה שממחיש את גודל השעה, כביכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully