וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר אמריק אובמיאנג הודיע כי נדבק במלריה והתאשפז בבית החולים

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 22:18

חלוץ ארסנל נדבק בווירוס במהלך שהות באפריקה עם נבחרת גאבון: "מרגיש טוב יותר עם כל יום שעובר, אחזור חזק מתמיד בהקדם"

תקציר: שפילד יונייטד - ארסנל 3:0/ספורט 1

פייר אמריק אובמיאנג יעדיף לשכוח את העונה הזו. עד לפני כשנתיים היה חלוץ ארסנל אחד השמות הלוהטים ביבשת, כזה שמוזכר לקבוצות המפוארות ביותר באירופה. אלא שהיכות דעכה - גם שלו, גם של התותחנים, והעונה כבש תשעה שערי ליגה בלבד, ואיבד ממעמדו אצל מיקל ארטטה.

אם זה לא מספיק, הרי שהערב (חמישי), כחצי שעה לפני הגומלין של רבע גמר הליגה האירופית מול סלביה פראג, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו החלוץ הגאבוני פוסט ובו בישר שנדבק במלריה.

"תודה על כל ההודעות והשיחות", כתב. "לצערי נדבקתי במלריה בזמן שהייתי עם נבחרת גאבון לפני מספר שבועות. ביליתי מספר ימים בבית החולים השבוע, אבל אני מרגיש יותר טוב עם כל יום שעובר. תודה לרופאים המצוינים שהבחינו בווירוס מהר מאוד. לא הרגשתי כמו עצמי בשבועיים האחרונים, אבל אחזור חזק מתמיד בהקדם. מצפה לנו משחק גדול, קדימה ארסנל!"

כאמור, אובמיאנג חווה תקופה קשה לאחרונה והביקורות רק הולכות וגוברות. "כשהכל הולך כשורה הוא אולי אחד החלוצים הטובים בעולם", קבע השבוע שחקן העבר דארן בנט. "אבל כרגע, כשהוא לא כובש הוא פשוט משוטט. לעתים זה מרגיש כאילו הם משחקים עם 10 שחקנים. אלכסנדר לקאזט אולי לא כובש כמוהו, אבל הוא עוזר יותר. לא פעם, ארסנל פשוט נראית טוב יותר בלי אובמיאנג, וזה לא אמור להיות ככה כשאתה קפטן - כקפטן אתה אמור להיות באנקר בהרכב, גם מבחינת הגישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully