וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות אירופה בג'ודו

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 12:35

הישראלית, שניצחה מוקדם יותר את גילי כהן, יצאה ממצב קשה וניצחה את טשופ השוויצרית בקרב על הארד. קוקולייב הפסיד בקרב על הארד

גפן פרימו מדברת אחרי הזכייה במדליית ארד באליפות אירופה/איגוד הג'ודו

13 ג'ודוקות ישראלים ישתתפו באליפות אירופה בג'ודו הנערכת בסוף השבוע בליסבון, פורטוגל. סגל נבחרת הנשים מונה חמש ספורטאית ובסגל הגברים יש שמונה מתחרים, כאשר מתוך ה-13 שישה מתחרים כבר היום (שישי, קרבות המוקדמות החל מ-12:00 בספורט 5 פלוס, קרבות המדליות החל מ-18:00). ביום שבת יגיע תורו של שגיא מוקי לעלות על המזרן, לראשונה מאז גרנד סלאם תל אביב, ובראשון יתחרו פיטר פלצ'יק ואורי ששון.

גפן פרימו ג'ודוקא ישראלית. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הישג יפה לגפן פרימו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו
seperator

נשים

עד 48 ק"ג:

שירה ראשוני גברה בסיבוב השני על לאורה מרטינס אבלנדה מספרד באיפון בדרך לרבע הגמר, שם הפסידה באיפון ותנסה להגיע לקרב על הארד דרך בית הניחומים. ראשוני הפסידה גם בבית הניחומים והודחה מהתחרות.

עד 52 ק"ג:

הישג יפה לגפן פרימו. הג'ודוקא הישראלית הצליחה לזכות במדליית ארד דרך בית הניחומים אחרי שניצחה בקרב על המדליה הזו את טשופ השוויצרית. טשופ השיגה ווזארי אחרי שתי דקות בקרב ופרימו יצאה בקושי מריתוק, שהיה גומר את הקרב. כעבור דקה וחצי הצליחה פרימו להשיג ווזארי ואז גם ריתקה את טשופ במשך עשר שניות, מה שהפך לווזארי שני ואיפון. מדליית ארד לפרימו.

מוקדם יותר, פרימו גברה על גילי כהן ברבע הגמר והעפילה לחצי. כהן, שתהיה הנציגה הישראלית במשקל זה באולימפיאדה, גברה קודם לכן באיפון על מאשה בלהאוס מגרמניה ואילו גפן פרימו ניצחה את אסטרייה לופס שריף הספרדייה אחרי שזו ספגה שלושה עונשים. מאוחר יותר גילי כהן הפסידה בבית הניחומים וסיימה את דרכה בתחרות.

עד 57 ק"ג:

תמנע נלסון לוי, המדורגת שמינית בקטגוריה זו, גברה על יובאנה רוגיץ' מסרביה באיפון והעפילה גם היא לרבע הגמר, שם הפסחדה לקאיה קייזר מסלובניה בניקוד הזהב. בבית הניחומים הפסידה לליפרטליאני הגאורגית והודחה.

תמנע נלסון לוי. איגוד הג'ודו, עודד קרני, אתר רשמי
עלתה לרבע ונעצרה שם. תמנע נלסון לוי/אתר רשמי, איגוד הג'ודו, עודד קרני

גברים

עד 60 ק"ג:

מתן קוקולייב ניצח בסיבוב השני את הגאורגי טימור נוזאדזה באיפון ועלה לרבע הגמר, שם ניצח באיפון את אנג'לו פנטאנו מאיטליה בדרך לחצי הגמר, שם הפסיד. קוקולייב רשם יום מוצלח מאוד והצליח להגיע אל הקרב על הארד, אבל שם פגש יריב מנוסה ואיכותי שגבר עליו והראה את פערי הרמות הגדולים בין השניים. אבולדזה הרוסי לחץ מתחילת הקרב על קוקולייב, השיג ווזארי די מוקדם וגם כמעט הצליח לרתק את הישראלי. אחרי שזה לא צלח לו, הרוסי מיד ביצע איפון וגמר את הקרב עם מדליית הארד.

עד 66 ק"ג:

עמית בובוביץ' הפסיד בסיבוב הראשון לאורחן ספארוב האזרי והודח מהתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully