וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסינים נמסים ממנו, תנו לליאו מסי להיות שגריר החיסונים שלנו"

כוכב ברצלונה שלח שלוש חולצות חתומות לראשי החברה הסינית סינובאק וסייע להתאחדות הדרום אמריקאית להשיג 50 אלף חיסונים, ובלם העבר אוסקר רוג'רי מבקש כעת שגם ארגנטינה תיעזר בשירותיו: "זה שווה יותר מ-10 גביעי עולם"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה בביקור בסין, 2017. Ng Han Guan, AP
אהוב מאוד גם בסין. ליאונל מסי בביקור בבייג'ינג ב-2017/AP, Ng Han Guan

ביממה האחרונה התפרסם כי ליאונל מסי סייע להתאחדות הכדורגל של דרום אמריקה להשיג כ-50 אלף חיסונים שבאמצעותם יוכלו לחסן את כל משתתפי ועובדי קופה אמריקה 2021 שייערך בקולומביה וארגנטינה בקיץ הקרוב. הכיצד? ובכן, כוכבה הארגנטינאי של ברצלונה הוסיף את חתימתו האישית עם הקדשה ("באהבה") על שלוש חולצות שלו שנשלחו לראשי חברת הביוטק סינובאק, ותמורתן קיבל ארגון קונמבול את החיסונים של היצרנית הסינית, לגביה היו חששות רבים בדרום אמריקה.

חלוץ העבר גונסאלו בלוסו, כיום אחד מאנשי ההתאחדות הדרום אמריקאית, צייץ: "ראשי סינובאק סיפרו על הערצתם למסי, שבאדיבותו שלח לנו שלוש חולצות חתומות שנוכל להעביר להם. אנחנו רוצים שכל השחקנים יהיו מחוסנים לפני הקופה".

אלא שבברזיל כבר הבהירו כי לחיסונים אין עדיין אישור רשמי במדינה שלהם, וגם כאשר יהיה הם צריכים להיות מועברים קודם כל לאנשים בעלי סיכון גבוה ולא למגזר ספציפי. גם בארגנטינה טרם הושג אישור לחיסונים של סינובאק, והרשויות יצטרכו לאשר את ההחרגה הזו לטובת הכדורגלנים.

אוסקר רוג'רי, בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר וכיום פרשן ESPN, קרא להיעזר במסי כדי להשיג עוד חיסונים לטובת הציבור הכללי במדינה. "הייתי מציב את מסי כאחראי החיסונים, כמעין שגריר חירום שלנו", אמר "אל קאבסון" והוסיף: "הסינים נמסים ממנו, הם אוהבים ומעריצים אותו. הוא יוכל לעזור בטלפון אחד. הוא אדם בעל השפעה כה רבה בעולם, הוא לבטח יכול לעשות שינוי. תנו לו תואר של שגריר ארגנטינה. אם יש מכשול בנוגע לחיסונים, הוא יפתור את זה. אם הוא יעזור לנו להאיץ את התהליך, אפילו בצורה מינימלית, זה עדיין יהיה שווה יותר מ-10 גביעי עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully