וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה: בכר שומר את השחקנים במתח, רוקאביציה לא צפוי להיכלל בסגל

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 19:11

המאמן תרגל שני מערכים לקראת קרית שמונה (שבת, 20:30, ספורט 1), החלוץ פצוע, גם רודריגס עדיין סובל מכאבים. טואטחה צפוי לחזור לסגל, התלבטות בין אבו פאני, שרי ואשכנזי, בכר מזהיר: "הם יבואו משוחררים". האורחת תסיט את זיו מורגן לעמדת הבלם

מחזור 30הסתיים17/04/2021
מכבי חיפה
  • דוניו (8)
  • שרי (42)
  • עוואד (54)
  • אצילי (76)
0:4
    עירוני קרית שמונה
    תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה השלימה את האימון המסכם ממנו עולה שניקיטה רוקאביציה לא צפוי להיות בסגל. חוסה רודריגס התאמן אך עדיין מרגיש רגישות בשריר האחורי. השחקן יקבל החלטה היום בערב ביחד עם הצוות המקצועי החלטה אם ליטול חלק במשחק.

    בכר דרש משחקניו להגיע דרוכים למשחק והבהיר שכולם מבחינתו יכולים לפתוח בהרכב. גם בתרגול עשה המאמן שינויים רבים כאשר בחלקו ניסה מערך של שלושה בלמים ובאחר תרגל ארבעה שחקני הגנה. מי שיפתחו בחוד הם עומר אצילי, דולב חזיזה וגודסוויי דוניו. בקישור מתלבט בכר בין מוחמד אבו פאני לבין יובל אשכנזי או צ'ארון שרי. במקרה שמערך שלושת הבלמים יישמר, רק אחד מהשלושה יפתח.

    בכר אמר לקראת המשחק: "היה ניצחון מאוד חשוב ומאוד עוצמתי. לשחק נגד אשדוד בצורה הזאת מראה על עוצמה גדולה של השחקנים שבאו ועשו את מה שהיו צריכים לעשות. החכמה תהיה להמשיך עם זה. כל משחק עכשיו הופך להיות יותר ויותר חשוב, קרית שמונה תבוא די משוחרר, יש לה שחקנים מסוכנים ומהירים".

    לראשונה העונה, 9,000 אוהדים יגיעו לאצטדיון כשרק מאות כרטיסים נותרו. בנוסף, מכירת הכרטיסים למשחק הגביע נפתחה, כרגע רק לאוהדים שהחזיקו במנוי בעונה שעברה.

    בלי קשר למשחק מול קרית שמונה, אוהדי מכבי חיפה כעסו על כך שהפועל עפולה מוכרת כרטיסים למשחק הגביע ביום חמישי ללא עמלה ופנו את הנהלת הירוקים. במועדון החליטו להוריד גם הם את העמלה בעקבות כך.

    שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה. מאור אלקסלסי
    יקבל דקות? טואטחה/מאור אלקסלסי

    עירוני קרית שמונה

    סמואל בראון לא ישחק מחר ולמעשה גמר את העונה בשל קרע במיניסקוס. בהיעדרו מתלבט המאמן קובי רפואה בין סקו טורה לאופיר מזרחי. גם אורי דהן שסוחב צהובים ייעדר, ויוחלף על ידי זיו מורגן שיוסט לעמדת הבלם, מה שיוביל את אמיר בן שמעון חזרה להרכב בעמדת המגן השמאלי. "נכון שמכבי חיפה במאבק אליפות, אבל לנו יש מטרה - לסיים במקום רביעי שעשוי להוביל לאירופה. נבוא לשחק בלי חשש", אמר שחקן בקבוצה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

    בשיתוף סאנופי
    זיו מורגן שחקן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
    יוסט לעמדת הבלם. זיו מורגן/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו 37 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 14:18 בניצחונות ועוד חמישה משחקים לא הוכרעו.

    * בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) היו שבעה ניצחונות ירוקים, כולל רצף פעיל של שישה. יוצא הדופן? ה-2:2 בדצמבר 2018, בו השוער זיגוס ברטקוס השווה בתוספת הזמן.

    * שני משחקי הבית הקודמים של מכבי חיפה הסתיימו ב-1:1. הפעם האחרונה שהיה לה רצף של שלוש תוצאות תיקו בבית הייתה בנובמבר-דצמבר 2008. אגב, המשחק הראשון באותו רצף היה 1:1 מול עירוני קרית שמונה, במדיה שיחק כמחליף גיא צרפתי, כיום עוזר מאמן הירוקים.

    * מאז עזב את קרית שמונה, ברק בכר אימן מולה 11 פעמים בליגה והשיג 10 ניצחונות ותיקו. שני ההפסדים היחידים שלו נגדה היו בגביע.

    * אופיר מזרחי הוא שיאן השערים במפגשים בין הקבוצות עם שישה כיבושים: שלושה היו במדי קרית שמונה ושלושה במדי מכבי חיפה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 10000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully