וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: איינבינדר ערך אימון מלא ויפתח, גוטליב עשוי להתלבש

הקשר חזר לפעילות מלאה לקראת המשחק (שבת, 18:00, ספורט 5), שטיין תורגל על חשבון אזולאי. קלינגר: "הייתה אווירה חמה השבוע, עדיף כמה שפחות לדבר". בנתניה: שדה סובל מכאבים אבל צפוי לפתוח

מחזור 29הסתיים17/04/2021
מכבי נתניה
    1:0
    • (55) ביטון
    הפועל תל אביב
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

    מכבי נתניה

    אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הקודם, במכבי נתניה מקבלים מחר עוד משחק ביתי (השלישי ברציפות) בפלייאוף התחתון ובמועדון רוצים מאוד לנצח גם את הפועל תל אביב אחרי שזו הדיחה את הקבוצה של אייל סגל מגביע המדינה. בנתניה גם סופרים נקודות ביחס לפלייאוף העליון ורוצים שהקבוצה תצבור כמה שיותר ושיהיו לה יותר נקודות בסיום העונה מקבוצות שמשחקות בפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה ריימונד אטפלד שעדיין ממתין למימוש האופציה שיש לנתניה עליו, רוצה את הניצחון מחר גם כדי שהמניות שלו ימשיכו להיות בעלייה. כל תוצאה טובה מקרבת את ההולנדי להישארות בקבוצה גם בשל העובדה שהמנכ"ל ניב גולדשטיין שהביא אותו, משוכנע שהוא צריך להמשיך.

    שיר צדק חוזר מעונש השעיה בגין כרטיס אדום ואטפלד יצטרך להחליט אם להכליל אותו בהרכב או שקיליאן ואן דר קאפ ימשיך. יובל שדה סובל מכאבים בקרסול, אבל הוא צפוי לפתוח.

    יובל שדה, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    כואב, אבל צפוי לפתוח. יובל שדה/ברני ארדוב

    הפועל תל אביב

    קשר הפועל תל אביב, דן איינבינדר, שסוחב דלקת בברך, ערך אתמול לראשונה השבוע אימון מלא והוא עשוי לפתוח בהרכב הקבוצה נגד מכבי נתניה בשבת, גם בן ביטון שסוחב פציעה אמור לקחת חלק במשחק לאחר שהתאמן באופן מלא ביומיים האחרונים. שי אליאס המוצהב ייעדר ולגבי אדי גוטליב תתקבל החלטה סופית לאחר האימון המסכם, כאשר כרגע התכנית היא שיקבל דקות משמעותיות במשחק הגביע נגד כפר שלם באמצע השבוע.

    חמישה מחזורים לסיום העונה, האדומים נמצאים רק ארבע נקודות מבני יהודה שמתחת לקו האדום ולא רוצים להסתבך. במועדון יודעים שאסור לאבד נקודות בנתניה ואף אמרו: "כמו שבית"ר ירושלים נראית, קשה לראות איך ממנה תבוא הישועה מול בני יהודה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולהביא נקודות". לפי התרגולים בימים האחרונים ניר קלינגר מתלבט אם לשחק עם עמרי אלטמן בשלישיית הקישור או בכנף, ונראה שההכרעה תהיה לקראת המשחק.

    במקומו של שי אליאס תורגלו לסירוגין עמנואל בואטנג, שי אייזן, ואופק ביטון. אם עומרי אלטמן יפתח בחלק הקדמי, שניים משלושת הקשרים יצטרפו לדן איינבינדר בקישור מעובה. נראה כי רז שטיין מתורגל בחוד ההתקפה על חשבונו של שלומי אזולאי, כאשר אושר דוידה או לידור כהן עשויים לפנות את מקומם ולרדת לספסל.

    "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה וכל משחק עבורנו הוא משחק על החיים", ציין קלינגר. "השחקנים דרוכים, הייתה אווירה חמה השבוע. לקחנו קשה את ההפסד להפועל חיפה ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. עדיף כמה שפחות לדבר ויותר לעשות".

    "נרצה לתקן את מה שעשינו נגד הפועל חיפה, כשאכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו", אמר איאד אבו עביד. "נבוא כדי לקחת נקודות".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר מול רוסלן ברסקי, הפועל חיפה. דני מרון
    התאושש. איינבינדר/דני מרון

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-134 מפגשים בליגה הבכירה: 46:56 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 32 תוצאות תיקו.

    * הפועל תל אביב כבר ניצחה העונה בנתניה בליגה (0:1) ובגביע (1:3 בשמינית הגמר). הפעם האחרונה שהיו לה שלושה ניצחונות חוץ רצופים על הנתנייתים הייתה בין השנים 1983-1986.

    * זו העונה הראשונה אי פעם שמכבי נתניה הפסידה בבית לכל ארבע הגדולות המסורתיות, אבל בשבוע שעבר גברה 0:1 על בית"ר ירושלים וכעת תנסה לייצר רצף ניצחונות ביתי בסך הכול בפעם השנייה העונה.

    * הפועל תל אביב ללא הפסד בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (17 נקודות מתוך 21 אפשריות ורק שני שערי חובה). רצף ארוך יותר לא היה לה מאז 11 המשחקים בעונת 2010/11, אז רשמה שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully