וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה את הפועל חולון 76:84

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 15:50

אחרי שבתחילת השבוע עצרו רצף של חמישה הפסדים עם ניצחון על ראשל"צ, רשמו הכתומים ניצחון נוסף. אנגולה הצטיין, דדאס ופניני הורחקו

שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
הכנה לרגעי האמת באירופה. פניני/דני מרון

עירוני נס ציונה ממשיכה להתאושש, אחרי שקטעה רצף של חמישה הפסדים עם הניצחון על מכבי ראשון לציון בתחילת השבוע. היום (שישי) רשמו הכתומים. ניצחון נוסף, הפעם 76:84 על הפועל חולון במשחק ההשלמה מהמחזור השני, שועל את משחקי הסיבוב הראשון בליגה, קצת יותר משבועיים מסיום העונה הסדירה, בשל שינויי לוח משחקים ותזוזות רבות שנבעו בשל הקורונה והשתתפות הקבוצות במפעלים האירופיים.

קלעו לעירוני נס ציונה: בריאן אנגולה 30 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'רום מיינסי 17 ו-10 ריבאונדים, פטריק מילר 15, טל דן 11, נמרוד לוי 5, ווין סלדן 4, ליאור קררה 2.

קלעו להפועל חולון: אייזה מיילס 19 נקודות, טיירוס מגי 16, פרדריק בורדיון 12, סי. ג'יי האריס ונייט ססטינה 8 כל אחד, כריס ג'ונסון 6, גיא פניני 4, עודד ברנדווין 4.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1

מגי חתום על הנקודות הראשונות במשחק, כשדייק מחוץ לקשת וקבע 0:3 לאורחת, גם מיילס קלע שלשה וזה 2:6. מיינסי החזיר את המארחת למשחק בדקות הפתיחה אחרי ריצת 8:2 של חולון, וזה רק 10:7. הכתומים עשו מאמץ נוסף, מיינסי עם 2 נוספות הפך את התוצאה וקבע 15:16 לנס ציונה, קצת יותר משתי דקות לסיום הרבע הראשון. נס ציונה סגרה את הרבע עם ריצת 0:17 מרשימה וירדה ביתרון 15:24 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

אחרי הריצה האדירה של המארחת, חולון התעוררה עם פתיחת הרבע השני וחזרה לעניינים כשמיילס קולע ארבע נקודות רצופות ומצמק ל-28:23, קצת פחות משבע דקות לסיום. חולון המשיכה בחזרה שלה למשחק אחרי המהלומה ברבע הראשון וצימקה לארבע בלבד, 38:34, פחות משלוש דקות לסיום. אנגולה שנראה מצוין במחצית הראשונה קלע עוד שתיים פחות משנייה לסיום ולא אפשר ליריבה להיצמד יתר על המידה. 39:46 לנס ציונה.

רבע 3

מגי צימק את ההפרש לשלוש נקודות בלבד עם זריקה מדויקת מחוץ לקשת. אנגולה ממשיך להוליך את האורחת, מיילס הגביר הילוך מנגד עם פתיחת המחצית וזה 52:57, קצת פחות מארבע דקות לתום הרבע השלישי. נס ציונה המשיכה ללחוץ וקבעה 55:63 בתום הרבע השלישי.

רבע 4

הפועל חולון פתחה את הרבע עם חמש נקודות רצופות וצימקה ל-63:60. אנגולה ממשיך להפגין דומיננטיות ולהשאיר את נס ציונה בפער בטוח מהיריבה, שלא מצליחה לנגוס בהפרש לקראת דקות ההכרעה - 62:72, ארבע דקות לסיום. יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו קרא לשחקנים לרדת מהמגרש בעקבות שיפוט חד צדדי לטענת אנשי הקבוצה. בסופו של דבר המאמן סטפנוס דדאס היה זה שהרגיע את הרוחות, בעוד שלנציאנו ביקש להעלות את שחקני הנוער מהספסל במקום השחקנים שעל המגרש. גיא פניני הורחק בעבירה טכנית שנייה ומיד אחריו דדאס הורחק גם כן בהרחקה ישירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully