וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזאן השלימה 1:2 על וירטוס בולוניה בחצי גמר היורוקאפ והשיגה את הכרטיס ליורוליג

מהפך: הרוסים ניצחו 100:107 במשחק השלישי ועלו לגמר מול מונאקו על חשבון האיטלקים, שהיו בלתי מנוצחים עד המשחק השני בסדרה. רק תרחיש מסובך ישלח את תאודוסיץ' ובלינלי ליורוליג

תקציר: קאזאן - וירטוס בולוניה 100:107/ספורט 1

העונה הכמעט מושלמת של וירטוס בולוניה בוזבזה. שאיפות היורוליג של קבוצת הכוכבים האיטלקית נגנזו כמעט באופן סופי הערב (רביעי), אחרי שהקבוצה הפסידה 107:100 לאוניקס קאזאן במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי גמר היורוקאפ.

הקבוצה של סשה ג'ורג'ביץ', מילוש תאודוסיץ' ומרקו בלינלי שעמדו על מאזן 0:20 במפעל המשחק השני בסדרה מול הרוסים, וסומנה כפייבוריטית ברורה לזכות ביורוקאפ ולהשיג את הכרטיס המיוחל שיחזיר אותה למפעל הבכיר של אירופה, קרסה ברגע האמת עם שני הפסדים שקבעו מהפך ו-1:2 בסדרה.

אקס הפועל גלבוע גליל ג'מאר סמית' כיכב אצל קאזאן עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים, ונהנה גם מהיכולת מצוינת של שאר הזרים, כולל אוקרו ווייט שסיים עם 22 נקודות, אקס מכבי תל אביב נייט וולטרס שתרם 17 וג'ון בראון שסיים עם 20 ו-8 ריבאונדים.

מילוש תאודוסיץ', וירטוס בולוניה מאוכזב. Srdjan Stevanovic, GettyImages
סיום מתסכל לעונה כמעט מושלמת. תאודוסיץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מנגד, בלינלי ותאודוסיץ' עשו מאמצים גדולים כדי למנוע מהעונה המרשימה להיזרק לפח. תאודוסיץ' סיים עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים, בלינלי תרם 24 וגם ג'וש אדאמס סיים בספרות כפולות עם 10, אבל האיטלקים התעוררו מאוחר מדי.

קאזאן תפגוש את מונאקו בסדרת הגמר בין שתי המרוויחות הגדולות שישחקו ביורוליג בעונה הבאה. וירטוס, לעומת זאת, תזדקק לתרחיש מסובך כדי להיות שם: אם הכוכב האדום בלגרד תזכה באליפות הליגה האדריאטית ותישאר ביורוליג, יישאר כרטיס חופשי אחד שיחולק לזניט, ולנסיה או בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully