וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה גדולה בריאל. קאסמירו: "ככה זוכים בתארים"

הבלאנקוס חגגו העפלה לחצי גמר ליגת האלופות לאחר 1:3 בסיכום שני המשחקים מול ליברפול. זידאן: "אנחנו יכולים להיות גאים"

האוטובוס של ריאל מדריד אחרי שהותקף על ידי אוהדי ליברפול/מתוך טוויטר

אכזבה רבה נרשמה בקרב אנשי ושחקני ליברפול לאחר שהמייטי רדס הודחו אמש (רביעי) בידי ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה של יורגן קלופ הגיעה נחושה למשחק הגומלין מול אלופת ספרד - למרות פיגור 3:1 מהמשחק הראשון שנערך בספרד - ופתחה בסערה את המשחק. שחקניה רשמו מספר החמצות מסמרות שיער מול שוער היריבה טיבו קורטואה, אך לא הצליחו לכבוש וסיימו את דרכם במפעל בתום משחק עתיר אירועים אך נטול שערים.

בנוסף, תקרית חריגה התרחשה באנפילד לפני המשחק. האוטובוס שהוביל את אנשי היריבה, הותקף באלימות על ידי עשרות אוהדים אנגלים שרגמו את האוטובוס באבנים והשליכו בקבוק זכוכית שניפץ את זגוגית החלון שלצידו ישב מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן. התקרית הסתיימה ללא נפגעים, אולם ליברפול מיהרה לפרסם התנצלות. "אנחנו מגנים את ההתנהגות הפרועה שגרמה לנזקים לאוטובוס של ריאל מדריד לפני הכניסה לאנפילד", נכתב מטעם המועדון. "זו התנהגות לא מקובלת ומבישה של קומץ אוהדים. אנחנו מתנצלים מעומק ליבנו בפני הקבוצה האורחת על עוגמת הנפש שנגרמה, ומבטיחים שנעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם משטרת מרסיסייד כדי לזהות את הפורעים ולמצות איתם את הדין". ליברפול אף מסרה שהגישה תלונה רשמית במשטרת מרסיסייד.

התגובות

בינתיים באנגליה עוסקים בעיקר בסיכויי ההעפלה של ליברפול לליגת האלופות בעונה הבאה. בלמה לשעבר של המייטי רדס סטיבן וורנוק אמר לאחר המשחק: "היכולת של ליברפול הייתה טובה. השחקנים לא באו כדי לשבת מאחור ולהעביר את הזמן, תקפו ולדעתי גם הגיע להם להבקיע. השחקנים חייבים להאמין שהם יכולים להגיע לטופ ארבע בליגה האנגלית ולהיות בליגת האלופות בעונה הבאה. הם צריכים לרכז את כל המאמצים שלהם בהעפלה למפעל דרך הליגה".

ג'יימס מילנר אמר בסיום: "הצגנו יכולת טובה ותקפנו כל הזמן עם תשוקה. מצד שני, אי אפשר להגיע למצבים כאלה ולהחמיץ. זה מה שעשה את כל ההבדל. בבירור היינו הקבוצה הטובה יותר, עשינו כל מה שצריך כדי לנצח. מה שחשוב זה שאנחנו משחקים טוב, בתקווה שנשיג את אחד מארבעת המקומות הראשונים בתום העונה בפרמיירליג כדי לשוב לליגת האלופות בעונה הבאה".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. Michael Regan, GettyImages
המייטי רדס הרבו להחמיץ. סלאח/GettyImages, Michael Regan

בצד השני, נרשמה שמחה רבה בקרב שחקני ואנשי ריאל מדריד לאחר העלייה לחצי גמר ליגת האלופות. אלופת ספרד הגנה היטב ושמרה על יתרונה מהמשחק הראשון, כשלא חסר הרבה שהבלאנקוס היו יוצאים גם עם ניצחון מאנפילד. זינדין זידאן נאלץ לעלות בהרכב חסר מאוד, אך בכל זאת קיבל משחקניו משחק יציב וטוב, במיוחד ממי שנבחר לאיש המשחק - קאסמירו.

הברזילאי המצטיין אמר בסיום: "ידענו שהמשחק מול ליברפול הולך להיות קשה. הם שיחקו באינטנסיביות כל המשחק, אך העבודה של השחקנים שלנו הייתה פנטסטית. אני רוצה לברך את כל השחקנים, ככה עושים את הדרך לעבר תארים - לשחק יחד כקבוצה, כיחידה אחת. נאצ'ו ואדר מיליטאו הוכיחו שהם ראויים לשחק במועדון כמו ריאל מדריד".

זינדיאן זידאן אמר: "ידענו שנצטרך לסבול הלילה, אבל התמודדנו היטב ושיחקנו טוב. אנחנו צריכים להיות גאים מאוד במה שעשינו הלילה. אנחנו בזה ביחד עם כל הפציעות ולוח המשחקים הקשה. לא זכינו עדיין בשום דבר, אבל אנחנו בחיים בשני המפעלים".

נאצ'ו התגאה: "אם אני ומיליטאו משחקים בריאל מדריד זה בגלל משהו. אני שמח בשביל שנינו, אבל יותר בשביל הקבוצה. אני נהנה מהעונה הטובה ביותר בקריירה שלי".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם שחקן ריאל מדריד קאסמירו. רויטרס
איש המשחק. קאסמירו עם יורגן קלופ/רויטרס

המספרים

* 6 מתוך 12 הפסדי הבית האחרונים של ליברפול בליגת האלופות הגיעו מול קבוצות ספרדיות, כשעם הניצחון הזה, ריאל מדריד הפכה לקבוצה הספרדית השנייה בלבד שמצליחה לנצח פעמיים את ליברפול באנפילד. הראשונה הייתה ברצלונה.

* בגיל 35 ו-100 ימים, הפך ג'יימס מילנר לשחקן המבוגר ביותר שפותח אצל ליברפול במשחק נוקאאוט אירופאי מאז עשה זאת יאן קלאהן במרץ 1978 מול בורוסיה מנשנגלדבאך בגיל 35 ו-353 ימים.

* ארבע העונות האחרונות של ליברפול בליגת האלופות הסתייימו במדריד: עונת 2017/18 הסתיימה בהדחה מול ריאל מדריד, עונת 2018/19 הסתיימה בזכייה בתואר באצטדיון במדריד, עונת 2019/20 הסתיימה בהדחה מול אתלטיקו מדריד וכעת בעונה זו מודחים המייטי רדס על ידי הבלאנקוס, פעם נוספת.

* זהו מפגש הנוקאאוט ה-16 מתוך 17 שריאל מדריד מגיעה עם יתרון בן שני שערים מהמשחק הראשון ועוברת לשלב הבא.

* קארים בנזמה הפך לנציג הליגה הספרדית שפגע העונה הכי הרבה פעמים בקורה בכל המסגרות (12). במקום השני נמצא ליאונל מסי (10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully