וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על הפסטיבל סביב דני אבדיה: "זה לחץ בלתי רגיל, שונה מכל מה שהוא הכיר"

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 22:06

הישראלי הראשון ב-NBA מבין את הקשיים של הרוקי של וושינגטון, מסביר כמה קשה להשתלב בקבוצה עם כוכבים דומיננטיים כמו ווסטברוק וביל, אבל רואה את נקודת האור: "נותנים לו לשמור על שחקנים בכירים, זה סימן מצוין"

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עומרי כספי עוקב מקרוב אחרי עונת הרוקי של דני אבדיה, ומזהה שם גם את עצמו. בראיון לפודקאסט של האתר הרשמי של וושינגטון בעברית, סיפר שחקן מכבי תל אביב על רשמיו מעונת הרוקי של פורוורד הוויזארדס, ונתן לו כמה טיפים.

"זה לחץ בלתי רגיל", אמר כספי על הפסטיבל סביב אבדיה בישראל, אותו הכיר מקרוב בתחילת קריירת ה-NBA שלו בסקרמנטו. "צריך לדבר על זה. דני חווה את זה השנה בפעם הראשונה - אתה לבד נמדד מדי יום. זה שונה מכל לחץ, כי הפוקוס העיקרי הוא אתה. כשאני הגעתי למכבי תל אביב היה לחץ, רצינו לנצח כל משחק, אבל ב-NBA היה לחץ אחר. כשאתה משחק טוב אתה מקבל כותרות ואתה טוב, כשאתה פחות טוב, זה בלאגן. מצד שני, יש כמובן את התמיכה האדירה. הקול השפוי לא מגיב אחרי כל משחק, אלא פשוט תומך".

האזינו לפודקאסט המלא

שחקני מכבי תל אביב עומרי כספי, דני אבדיה. ברני ארדוב
מחליפים חוויות לעתים קרובות. כספי ואבדיה/ברני ארדוב

כספי הוסיף: "אני אוהב לדבר עם דני אחרי משחקים פחות טובים, ואנחנו משתפים חוויות. אני מאוד אוהב אותו ומאוד רוצה שהוא יצליח. יש תקופות שאני לא רוצה להכביד עליו, כי אני יודע מה זה לשחק שלושה משחקים בשבעה לילות, לטוס מפיניקס לסקרמנטו, להגיע באחת בלילה ולקום בתשע לראות וידאו. אני משתדל לתת לו טיפים, אבל אני רואה עליו הרבה דברים שאני חוויותי בשנה הראשונה. אני מנסה לשמור על הראש שלו ממוקד".

"רכבת ההרים הזו לא מפתיעה. הוא שחקן שבא מאירופה בגיל צעיר יחסית, לקבוצה שרוצה לנצח, לקבוצה עם שיטת משחק שדני לא הכיר מהתקופה שלו בישראל. יש הרבה קבוצות שמתבססות על כוכבים. אני שיחקתי עם ג'יימס הארדן ביוסטון, והקבוצה הייתה ברוחו ובצלמו. את כל ההתקפה הוא עשה, וצריך לדעת להתאים את עצמך ולפעמים אפילו לשנות את עורך. בשביל שחקן צעיר כמו דני שלא יודע מה זה לשחק חמישה משחקים בזמן כל כך קצר, לשמור על שחקנים גדולים, זה לא קל. אני חושב שזה שנותנים לו לשמור על שחקנים בכירים, זה סימן מצוין, כי הסטיגמה על שחקנים אירופיים היא שהם רכים, לא יודעים לשמור, שיודעים רק לקלוע שלשות. לדני נותנים לשמור את דונצ'יץ' ואת סטף, וזה מצוין, כי ברגע שהוא ירגיש מספיק בטוח בעצמו בהתקפה יהיה אפשר לסמוך עליו בשני צידי המגרש, וזה ייתן לו אפשרות לשחק במאני טיים, בפלייאוף, בהרבה מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully