וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "נועם דוברת יכול להיות בחירת סיבוב ראשון בדראפט"

כוכב מכבי ראשון לציון החמיא לגארד בן ה-18 שרושם עונת פריצה. אצל מומחי הדראפט בארצות הברית הוא עדיין עובר מתחת לרדאר

נועם דוברת מטביע באימון מכבי ראשון לציון/מתוך אינסטגרם

אחרי דני אבדיה וים מדר, האם נועם דוברת הוא הישראלי הבא שייבחר בדראפט ה-NBA? יש מי שמשוכנע שהוא ראוי לכך, כולל חבריו לקבוצה במכבי ראשון לציון. היום (רביעי) העלה שחקן הקבוצה אקיל מיטשל לאינסטגרם סרטון בו נראה דוברת מטביע באימון, ובתגובה כתב ג'רמי פארגו, אחד שעבר כברת דרך בענף ואף שיחק בעצמו בליגה הטובה בעולם: "הוא יכול להיות בחירת סיבוב ראשון בדראפט".

דוברת בן ה-18 יכול להירשם לדראפט בכל אחד משלושת הקיצים הקרובים, ולעת עתה נראה שהוא עדיין עובר מתחת לרדאר. דוברת אמנם זכה בשנים האחרונות למעקב מסוים מצד סקאוטים וקיבל אף אזכורים בחשבון הטוויטר של מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ, אולם בתחזיות המוקדמות של דראפט 2021 - שצפוי להיות חזק במיוחד - שמו לא מופיע בין 60 המועמדים להיבחר, גם באתרים מובילים בתחום כמו ESPN ו"האתלטיק".

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון מול טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
מתי הוא יירשם לדראפט? נועם דוברת/דני מרון

דוברת רושם עונת פריצה השנה ושדרג את מעמדו במכבי ראשון לציון. הוא מקבל 25.8 דקות למשחק בליגת העל ועומד על ממוצעים של 9.8 נקודות (44 אחוז לשתי נקודות, 37 אחוז לשלוש, 69 אחוז מהעונשין) לצד 2.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. הוא הוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף למכבי תל אביב בקיץ, אבל כדי להשתחרר ממכבי ראשון לציון, יידרש פיצוי גבוה יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully