וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען העתיד: האיש שהשלים 563 ק"מ ריצה בשמונה ימים

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 19:26

שי דהאן רץ כ-70 ק"מ ביום במשך שמונה ימים והשלים את המסלול מקרית שמונה עד אילת. המטרה: העלאת המודעות לשילוב חברתי של צעירים עם מוגבלות: "חובה לראות את האחר"

שי דהאן משלים מירוץ למען העתיד. יחצ,
שי דהאן לאחר שהשלים את המרוץ/יחצ

היום, ערב יום העצמאות, השלים שי דהאן 563 ק"מ של ריצה שהחלה לפני שמונה ימים בקריית שמונה והסתיימה היום בעיר אילת. מדי יום רץ שי כ-70 ק"מ בממוצע, כאשר לאורך הריצה מצטרפים אליו חברים, בני משפחה, מדריכי וחניכי העמותה מי ברגל ומי בכסאות גלגלים.

"זו הפעם השניה שאני גומא בריצה את הארץ לכל אורכה. לפני שלוש שנים בפעם הראשונה רצתי לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל ועבור כל ק"מ שרץ הועברה תרומה לארגון אחר. מעבר לאתגר האישי בריצה מהסוג הזה היה לי חשוב לשלב תועלת לטובת הזולת. משהו שיתן ערך מוסף לחברה שבה אנו חיים." הוא מסביר.

שי, שעובד בשגרה בחברת ייעוץ וניהול פרוייקטים בשם linesight, נחשף לסיפור של עמותת בית הגלגלים דרך אחד העובדים שלו שמתנדב בבית הגלגלים בהרצליה וארגן לכל העובדים אירוח בסניף של בית הגלגלים באבן ספיר. החיבור היה מידי ושי החליט לייחד את הריצה הפעם להעלאת המודעות לשילוב חברתי של צעירים עם מוגבלות ולגיוס משאבים לעמותת בית הגלגלים המהווה בית שני למאות צעירים ובוגרים עם מוגבלות מכל חלקי החברה הישראלית.

שי דהאן משלים מירוץ למען העתיד. יחצ,
שי דהאן במהלך המרוץ/יחצ

הבחירה לרוץ בין יום הזיכרון לשואה ולגבורה ליום העצמאות אינה מקרית. "השבוע הזה מאוד משמעותי הן לי באופן אישי והן למדינה כולה, הוא מעלה הרבה הרהורים ומחשבות פנימיות עלינו כחברה ועל החובה שלו לראות את האחר", מתמצת שי.

משפחתו של שי, שכבר התרגלה לשיגעון הריצה שלו, הפכה לשותפה מלאה. אשתו גלית מנהלת ביד רמה, מפרסמת, מעודדת ומתאמת מול כל האנשים שרוצים להצטרף בדרך. יונתן קרני, מנכ"ל בית הגלגלים שהתרגש מאוד מהיוזמה של שי, אמר: "עבור מאות חברי בית הגלגלים, העובדה ששי הציב לעצמו אתגר בלתי נתפס ועמד בו מהווה השראה ליכולת להתמודד עם כל קושי וגורמת לתחושה חזקה מאוד של תמיכה בדרך של חניכי בית הגלגלים לחיות חיים עצמאיים. מעבר למימד החומרי שהתרומות ששי מגייס מסייעות לנו, הערך של המסע שלו גדול הרבה יותר. אני רוצה להודות לשי ברמה האישית שהזכיר לנו בתקופה מורכבת שיש אנשים ששמים את הכלל לפני טובתם האישית".

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully