וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מניותיו בחברת הימורים: זלאטן איברהימוביץ' יורחק לשלוש שנים?

הימים הסוערים של כוכב מילאן נמשכים: בשבדיה טוענים שכניסתו כשותף בחברת הימורי ספורט, מהווה הפרה של תקנון פיפ"א. העונש עשוי לנוע בין קנס להשעיה ארוכה

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
ימים סוערים. זלאטן/רויטרס

הימים הסוערים של זלאטן איברהימוביץ' נמשכים: בשבדיה דווח היום (רביעי) שמוסדות פיפ"א שוקלים להעניש בחומרה את כוכב מילאן, בשל אחזקתו במניות של חברת הימורי ספורט חוקית. איברהימוביץ' מחזיק במניות ב-Bethard, חברה מלטזית להימורי ספורט, החל משנת 2018. אופ"א שבאופן טבעי אוסרת על כדורגלנים לקיים קשרים עסקיים עם חברות הימורים, כבר חקרה בעבר את החשדות נגד איברהימוביץ', ולא מצאה הוכחות לכך שעבר על התקנון.

ובכל זאת, בשבדיה טוענים שהוא עדיין מחזיק במניות בחברה למרות שהתחייב לא לעשות זאת - מה שעלול להיחשב כהפרה מחודשת של התקנון, כביכול.

דוח שפרסמה החברה בשנת 2019 מגלה כי המחזור השנתי שלה קרוב ל-30 מיליון יורו. אם זלאטן אכן מחזיק במניות בחברה - מה שהמנכ"ל אישר השבוע לעיתונות השבדית - ייתכן שחלק מהסכום הגיע לכיסו.

לפי הדיווח, המחלקה המשפטית של פיפ"א כבר מעורבת בנושא והחלה הליך בדיקה מחודש. העונש שזלאטן יקבל נע על סקאלה רחבה מאוד - בין קנס של 100 אלף יורו ומעלה, עד לעונש מקסימלי של שלוש שנות הרחקה מכדורגל.

מדובר בהמשך ישיר לביקורות שהכוכב השבדי סופג בשבועות האחרונים. לפי דיווחים שעורר סערה בשבדיה, איברהימוביץ' צד אריה והשתמש בעור ובגולגולת שלו כדי לקשט את ביתו במאלמו. בנוסף, איברהימוביץ' הורחק במשחק האחרון של מילאן נגד פארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully