וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: הפועל תל אביב וגלבוע/גליל רוצות להמשיך במומנטום

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 15:24

המחזור ה-17 בליגת העל (21:00, ספורט 5): אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים רוצה הקבוצה של דני פרנקו לעשות צעד נוסף מחוץ לתחתית על חשבון הקבוצה מגן נר שניצחון יבטיח לה את המקום בבית העליון

ליגת העל בכדורסל תימשך מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) עם משחק השלמה מהמחזור ה-17 בו תארח הפועל תל אביב את הפועל גלבוע/גליל. המשחק המקורי היה אמור להיערך בתחילת חודש מרץ אך נדחה בשל התפרצות הקורונה אצל המארחת. בסיבוב הראשון חגגה גלבוע עם ניצחון 68:88 בגן נר.

ג'סטין טילמן שחקן הפועל תל אביב עם יונתן מור. דני מרון
יחגוג גם מול האקסית? ג'סטין טילמן/דני מרון

הפועל תל אביב מגיעה למשחק בעיצומו של מומנטום מצוין. השחקנים של דני פרנקו ניצחו שלושה מארבעת משחקיהם האחרונים, והם יודעים שאם יצליחו לצבור עוד שני ניצחונות מארבעת המשחקים שנותרו להם הסיבוב, הם יתקרבו להבטחת ההישארות שלהם בליגה לעונה נוספת. עם זאת, בהפועל יודעים שעם כל הכבוד לניצחון המשכנע על עירוני נהריה האחרונה בטבלה, המשחק נגד גלבוע/גליל הוא סיפור שונה לחלוטין ובצוות המקצועי מבקשים מהשחקנים רמת אגרסיביות גבוהה מפתיחת המשחק.

גלבוע/גליל פתחה את המשחק נגד בני הרצליה השבוע בצורה נוראית, פיגרה בהפרש דו ספרתי, אך ברחה במחצית השנייה באמצעות כדורסל איכותי ורשמה ניצחון ביתי נוסף. החבורה של אבישי גורדון יודעת שכל מה שעליה לעשות כדי להבטיח את המקום השישי והכניסה לבית העליון בתום הסיבוב השני הוא לנצח משחק אחד מתוך ארבעה, אלא שלוח המשחקים שמחכה להם הוא קשה מאוד והמשחק בדרייב אין הוא ככל הנראה הנוח ביותר על הנייר. בגלבוע מקווים להתעלות מצד השחקנים ולרשום ניצחון חוץ ראשון מאז הניצחון הגדול ביד אליהו בסוף חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully