וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדאמל פלקאו שוחרר מבית החולים: "מתאושש בצורה יפה מהניתוח"

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 14:36

חלוצה של גלאטסראיי סבל משבר בגולגולת אחרי התנגשות עם חבר לקבוצה באימון בשבוע שעבר, מבית החולים הרגיעו: "יוכל לשחק בעוד 3 שבועות"

רדאמל פלקאו, החלוץ הקולומביאני המפורסם שהיום משחק בגלאטסראיי, חווה אימון טראומתי בשבוע שעבר אחרי שהתנגש ראש בראש בחברו לקבוצה קרים אקטורקוגלו. פלקאו סבל משבר בגולגולת ופונה לבית החולים, שם הוא עבר ניתוח לא פשוט לאיחוי הגולגולת.

רדאמל פלקאו חוגג שער במדי גלאטסראיי מול פנרבחצ'ה. רויטרס
יוכל לחזור לשחק בקרוב. פלקאו/רויטרס

היום (רביעי) בבית החולים שניתח אותו הוציאו הודעה מרגיעה ומסרו: "פלקאו שוחרר מבית החולים, המצב שלו טוב והוא התאושש אחרי הניתוח בצורה יפה". אבל מה לגבי חזרה למגרשים? מבית החולים מסרו ש"זה תלוי בקצב ההחלמה שלו וזה יכול לקחת שלושה שבועות ואם הוא ישחק עם מסיכה שתגן על הראש, אז אפילו מוקדם יותר".

פלקאו בן ה-35 הבקיע שלושה שערי ליגה העונה ו-18 בסך הכול מאז שהצטרף לקבוצה. פלקאו פרץ במדי ריבר פלייט וקיבל חוזה ראשון באירופה בפורטו. את התהילה שלו הוא קטף במדי אתלטיקו מדריד ולאחר מכן עבר למונאקו, במדיה הוא כבש 65 שערים ב-107 הופעות.

אלא שקריירת הפרמיירליג שלו הייתה הרבה פחות מוצלחת. הוא שיחק כמושאל במנצ'סטר יונייטד ובצ'לסיאך לא התאקלם ובשתי העונות האחרונות הוא מנסה לחזור ליכולתו הטובה בליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully