וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מהקבוצות המשוריינות נפגשו בחשאי: חשש מההתנהלות הפיננסית של היורוליג

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 16:25

דיווח בליטא: ראשי הקבוצות כולל מכבי תל אביב נועדו באתונה כדי לדון באופן הניהול של ג'ורדי ברתומאו. תומאס ווקאפ מועמד בכיר לעונה הבאה, ג'קורי וויליאמס על הכוונת

ג'קורי וויליאמס טרנטו. GettyImages
מטרנטו למכבי תל אביב? ג'קורי וויליאמס/GettyImages

אחרי שהודחו מהיורוליג, במכבי תל אביב כבר עוסקים מאחורי הקלעים בהכנות לקראת העונה הבא, ומתברר שהם גם מודאגים מהניהול הכלכלי של היורוליג. לפי דיווח בליטא, ראשי שבע מהקבוצות המשוריינות בליגה כולל מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה, ז'לגיריס קובנה, אנאדולו אפס, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס ומילאנו ערכו ביום ראשון האחרון פגישה חשאית באתונה, בה דנו בניהול הפיננסי הבעייתי כביכול של העומד בראש המפעל, המזכ"ל ג'ורדי ברתומאו. לפי הדיווח, "הקבוצות מתכוונות לנקוט בצעדים ממשיים בזמן הקרוב וידרשו לעשות שינויים מבניים בליגה.

כמו כן, לפי הדיווח, הקבוצות העלו תהיות וסימני שאלה בנוגע להחלטה לא להגביל את שכר השחקנים בעונה הבאה, למרות ההפסדים המשמעותיים שנגרמו לקבוצות כתוצאה מירידה במכירות כרטיסים בשנה האחרונה.

במקביל, הצהובים עוסקים ברכש ומעוניינים לחזק את הקו האחורי, כאשר המטרה העיקרית לעמדת הרכז היא החתמתו של תומאס ווקאפ, רכזה של ז'לגיריס קובנה. הקבוצה עוקבת כבר תקופה אחרי השחקן שעשוי לקבל את המפתחות לעמדת הרכז, לצידו של סקוטי ווילבקין שיתפנה יותר למשימות הקליעה ואילו כריס ג'ונס צפוי להיות הגיבוי שלו מהספסל. למכבי תל אביב יש אופציה לעונה הבאה על כריס ג'ונס והיא תממש את האופציה הזו.

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב מול תומאס ווקאפ שחקן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
בעונה הבאה ישחקו יחד? דורסי במאבק עם ווקאפ/דני מרון

ווקאפ (28, 1.93), הוביל העונה את קבוצתו ביורוליג עם ממוצע של 4.5 אסיסטים למשחק. הוא קלע בממוצע 8.2 נקודות והוריד 3 ריבאונדים למשחק במפעל הבכיר. במשחק האחרון של הקבוצה מול פנאתינייקוס הוא כיכב עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים. יאניס ספרופולוס מעוניין לצרף רכז גבוה והשחקן עונה על הדרישה הזו. ווקאפ החליף בז'לגיריס את נייט וולטרס, והוא עשוי להיות השחקן השני שעושה את הדרך מז'לגיריס למכבי.

בנוסף, ג'קורי וויליאמס שחקנה של טרנטו האיטלקית, אחד הגבוהים המוצלחים העונה בליגה, נמצא גם כן על הכוונת של מכבי תל אביב. וויליאמס (26, 2.03) להט במשחק האחרון של קבוצתו מול קאנטו עם 28 נקודות ו-14 ריבאונדים (7 בהתקפה) ורושם העונה ממוצעים מרשימים בליגה של 18.2 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully