וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט שוב בגדולתו: "הרגשתי שהרוח והרגליים מניפות אותי"

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 9:02

אחרי שפספס 23 משחקים בגלל פציעה, כוכב ברוקלין נראה מצוין בשלושת המשחקים האחרונים וקולע באחוזים מעולים (65%). טייטום זכה למחמאות מלילארד וכרמלו אחרי ההצגה בפורטלנד: "אלו שחקנים שגדלתי עליהם"

קווין דוראנט ברוקלין. GettyImages
רק לחשוב איך ברוקלין תיראה כשהארדן וקיירי ישחקו לצידו. דוראנט הלילה/GettyImages

אחרי שפספס את כל העונה החולפת בגלל פציעה קשה, קווין דוראנט קיווה לחזור העונה לפעילות מלאה במדי ברוקלין קבוצתו החדשה. אלא שפציעה נוספת בשריר הירך האחורי גרמה לו לפספס 23 משחקים, עד שחזר בשבוע שעבר לפעילות. ללא הארדן וללא קיירי אירווינג לצידו, הכוכב סחף את הנטס לניצחון קליל 97:127 במינסוטה במשחק שנדחה ביממה בשל מהומות במיניאפוליס.

KD לא לא מראה שום סימני חלודה מהרגע שחזר ונתן עוד משחק מצוין עם 31 נקודות (11 מ-15 מהשדה) ובשלושת המשחקים האחרונים מאז שחזר הוא קולע ב-65 אחוז בממוצע מהשדה. "הרגשתי שהרוח והרגליים שלי מניפות אותי", אמר דוראנט אחרי ההצגה שלו. המשחק הזה נדחה כאמור ביממה אחרי שתושבי העיר מחו בעקבות מותו של דאונטה וורייט בן ה-20 שנורה למוות על ידי שוטר.

בברוקלין תכננו לא לשתף את דוראנט במשחקים שייערכו לילה אחרי לילה כדי לשמור עליו, אך הדחייה של המשחק במינסוטה גרמה לכך שהלילה הקבוצה תתארח אצל פילדלפיה במשחק מאוד חשוב עבורה במפגש ישיר בין שתי מוליכות המזרח. "אנחנו רוצים שוב להיות בריאים ולהסתגל למה שאנחנו עושים", אמר דוראנט, "זה הדבר הכי חשוב כרגע". הארדן יחמיץ גם את המשחק מול פילדלפיה, כאשר לא ברור אם קיירי אירווינג, שהחמיץ את המשחק הלילה "בגלל סיבות אישיות", ישחק הפעם.

ג'ייסון טייטום בוסטון. GettyImages
כמה רחוק הוא יביא את בוסטון? ג'ייסון טייטום/GettyImages

אבל עם כל הכבוד לניצחון הגדול של ברוקלין, ה-משחק נערך בפורטלנד, שם בוסטון השיגה ניצחון דרמטי 115:116 בזכות הצגה גדולה של ג'ייסון טייטום שקלע 32 נקודות, כולל שלשת קלאץ' גדולה כשנותרו 8.5 שניות לסיום. זה היה הניצחון הרביעי הרצוף של סלטיקס, כאשר טייטום לא יורד מ-25 נקודות בכל המשחקים הללו.

בראד סטיבנס מאמן הסלטיקס שיבח את טייטום ואמר: "הגיע הזמן, הוא נכנס לעניינים וסוחב אותנו. הוא התחיל להתרומם כבר בשנה שעברה ורואים אותו בשיאו בשבועות האחרונים". טייטום קולע בממוצע 19.5 נקודות במחצית השנייה בשבוע האחרון (הכי הרבה במזרח) והלילה קלע 25 מתוך 32 הנקודות שלו במחצית השנייה באחוזים מעולים (8 מ-12). גם דמיאן לילארד וכרמלו אנתוני מפורטלנד שיבחו את טייטום, שאמר על זה: "זה אחד הדברים שהכי נותנים לי סיפוק, לקבל כבוד משחקנים שגדלתי עליהם וצפיתי בהם משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully