וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי ברקוביץ': "מייקל ג'ורדן אמר לי שאני טוב. עניתי לו 'תודה רבה ילד'"

"הגיע הזמן שנחיה אחד עבור השני". "אני עדיין עושה כושר עם טל ברודי". "אוהדי מכבי צריכים להבין: מה שהיה בעבר, לא יחזור". "אני צופה במשחקים עם הנכדים. סבא שלהם היה שחקן לא רע". גדול כדורסלני ישראל מתארח בפודקאסט חגיגי של "דאבל טים" ומסמן את הכוכב הבא

יום העצמאות הפך עם השנים לחג מלא בנוסטלגיה. לצד במות הבידור (שנקווה כי יחזרו בשנה הבאה), מופעי הזיקוקין, מסיבות החג והמנגלים, מוקרנים בלופ סרטי בורקס ומערכונים של הגשש החיוור. ויש עוד פנים לזיכרונות מישראל היפה של פעם: פניו של מיקי ברקוביץ', הסמל של גביעי אירופה הראשונים של מכבי תל אביב והגעת נבחרת ישראל לגמר היורובאסקט.

"הכסף בא והולך, אבל ההישגים והכבוד שהבאתי למדינת ישראל, והשמחה שהבאתי לאנשים, שווים יותר", אומר ברקוביץ', שהתארח בפרק חגיגי של פודקאסט "דאבל טים" לרגל יום העצמאות. "אני אומר לאנשים שמתאכזבים ממכבי של היום, שמה שהיה פעם לא יחזור. כל זר שנותן עונה טובה, עוזב. אין היום לויאליות. היו לי הרבה הצעות אחרי הזכיות בגביע אירופה, אבל רציתי לסיים את הקריירה במכבי".

מ"ם יו"ד קו"ף יו"ד, בן 67, סבא לשמונה נכדים (שאחד מהם, אריאל, משחק בקבוצת הילדים של מכבי תל אביב ולובש את הגופייה מספר 9), מחייך ומספר כי "הנכדים שלי צופים במשחקים של מכבי תל אביב מפעם, ואני אומר לעצמי: וואלה, סבא שלהם היה שחקן לא רע בכלל". הוא נשאר בקשר עם חבריו מהימים הטובים, מוטי ארואסטי, אולסי פרי ושוקי שוורץ, ומגלה ש"אני עדיין עושה כושר יחד עם טל ברודי".

לשלל הכתבות המיוחדות שלנו ליום העצמאות ה-73 - לחצו כאן

מיקי ברקוביץ'. שלי ברקוביץ', באדיבות המשפחה
לא נשכח את גופייה מספר 9. מיקי ברקוביץ' במרפסת ביתו/באדיבות המשפחה, שלי ברקוביץ'

"היה לי את הכבוד לשחק עם נבחרת אירופה נגד מייקל ג'ורדן, וניגשתי אליו", נזכר ברקוביץ'. "סיפרתי לו שיש לנו משהו במשותף, כי נולדנו באותו תאריך, ויש לנו אותו מספר גופייה, כי הוא היה 9 בנבחרת ארה"ב. הוא שמר עליי וקלעתי 20 ומשהו נקודות. בסיום הוא ביקש לדבר איתי, ואמר: 'אתה יודע, אתה כדורסלן טוב מאוד'. עניתי לו 'תודה רבה, ילד'".

ברקוביץ' נמנע מלהיכנס לפוליטיקה, אבל אמר כי "אנחנו צריכים לחיות אחד עבור השני ולתת כבוד זה לזה". ומה באשר לנשיאות המדינה? "רובי ריבלין עשה עבודה יפה, ואני מאחל לו רק בריאות. יותר נוח לי בתור האזרח מספר 9".

ואי אפשר לדבר עם מיקי מבלי להזכיר את השיר "גופייה מספר 9", שכתב אהוד מנור ז"ל והלחין קובי אושרת לכבוד פרישתו מכדורסל ב-1995, ובוצע על ידי הזמר חיים משה. "כשאני שומע את השיר, בא לי לבכות מהתרגשות. משחק הפרידה שלי התקיים בתאריך שבו אבא שלי נפטר. אהוד כתב על אבא שרואה אותי מלמעלה ושמח בשבילי", הסביר כשקולו רעד.

* כל הפרקים של "דאבל טים"
* למעקב ביישומוני ספוטיפיי + אפל + גוגל + ספריקר
* עוד פודקאסטים מומלצים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"דאבל טים", פודקאסט 31 ליום העצמאות:

0:09 מצוות החג: מנגל, סרטי בורקס, הגשש ומ.י.ק.י

1:59 "הנוסחה להצלחה - שיחקנו הרבה שנים יחד"

5:52 מייקל ג'ורדן אמר לי: "אתה כדורסלן טוב מאוד"

9:25 "אמא שלי רצתה שאני אהיה אינג'ינר"

12:09 "אנחנו צריכים לחיות אחד עבור השני ולתת כבוד זה לזה"

16:00 "אני עדיין עושה כושר ביחד עם טל ברודי"

18:18 "כבר לא מצטער על זה שלא שיחקתי ב-NBA"

22:08 השומר הכי קשוח והסיפור מאחורי מספר הגופייה

27:13 זיכרו את השם: אריאל ברקוביץ', כדורסלן מתחיל

30:16 "עדיין נעצר ברחוב, אבל לא בשביל חתימה - אלא סלפי"

33:13 "ה-NBA פרוץ יותר היום. אני אוהב את הסגנון של ים מדר"

37:40 מרגש עד דמעות: השיר "גופייה מספר 9" של חיים משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully