וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגים שרואים משם: "ישראל נראית לכולם כמו גן עדן"

החברים של בן שהר ואיתי שגב בקפריסין ובצרפת מקנאים, אריאל הרוש מספר לחברים בהולנד על המדינה החמה והכיפית, ננו גינזבורג מספר שבאוקראינה לא מבינים את השיגעון ודור ג'אן חוגג עם המשפחה בווידאו. ברכה וסלפי מהליגיונרים, חלק א'

בן שהר שחקן אפואל ניקוסיה בשגרירות ישראל בקפריסין. באדיבות המצולמים
"מתגעגע לאמפי במודיעין". בן שהר בשגרירות ישראל בקפריסין/באדיבות המצולמים

בן שהר, כדורגלן אפואל ניקוסיה (קפריסין)

יום עצמאות שמח למדינה הכי יפה בעולם. מה שאני זוכר כילד מהחג היו המופעים ודוכני האוכל באמפי של מודיעין, וכמובן מלחמות הספריי שלג בין החברים. אני מרגיש גאה במבצע החיסונים בארץ, כאשר כל חבריי לקבוצה שואלים בקנאה איך זה שכל כך הרבה אנשים התחסנו אצלנו.

איתי שגב. באדיבות המשפחה
"מתגאה עוד יותר במדינה ובחיים שיצרנו לעצמנו כעם". איתי שגב/באדיבות המשפחה

איתי שגב, כדורסלן גראבלין (צרפת)

יום העצמאות זה יום מאוד מיוחד, אפילו יותר כשאני בחו"ל. אני מקבל מושג על איך החיים מחוץ למדינה, ובכך מתגאה עוד יותר במדינה ובחיים שיצרנו לעצמנו כעם.

אני חוגג את יום העצמאות בבית, מכיוון שבצרפת הכל עדיין סגור ויש סגר. זה קשה מצד אחד, כי הגעגועים למשפחה והחברים הולכים וגוברים, אבל כיף מצד שני כי החוויה היא מאוד מיוחדת ומעניינת.

כולם כאן מספרים לי בקנאה על כמה שישראל מושא להערצה בעיניהם, שהכול פתוח וחזרו שם לחיים רגילים. זה גורם לי גאווה גדולה, ממש אור לגויים. שיהיה לכולנו חג עצמאות שמח ובריא!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. באדיבות המצולמים
"בכל מקום שאני נמצא, אני מספר איזו מדינה מיוחדת ויפה יש לנו". אריאל הרוש/באדיבות המצולמים

אריאל הרוש, כדורגלן הירנביין (הולנד)

מרחוק, ישראל תמיד נראית כיפית, חמה ואוהבת. יום העצמאות מזכיר לי את הרגעים שהייתי צעיר יותר והולך למסיבות של ערבי העצמאות, אם זה בשכונה או במרכז העיר, ובעיקר משחקים בספריי שלג וכל הקונפטי והרעש והבלאגן. תמיד היה כיף לחגוג.

זה תמיד יום שבו אני גאה במדינה שלי. בכל מקום שאני נמצא, אני מתגאה בישראל ומספר איזו מדינה מיוחדת ויפה יש לנו. אם זה הצבא שלנו, המוסד וכו', בסופו של דבר, יש לנו הרבה במה להתגאות.

ננו גינזבורג. באדיבות המשפחה
"אני מתגעגע להיות עם אשתי, המשפחה והחברים, ולעשות על האש". ננו גינזבורג/באדיבות המשפחה

ננו גינזבורג, מאמן נבחרת צ'כיה ופרומיטיי קמיאנסק (אוקראינה)

לא יצא לי כבר הרבה שנים להיות ביום העצמאות בישראל. כשאתה חי בחו"ל, אתה רואה את הדברים בפרספקטיבה מעט שונה. זה לא מובן מאליו שאנחנו חוגגים עצמאות.

ההתרגשות מתחילה בכל שנה כבר בערב יום הזיכרון, שבו אני מקפיד תמיד להישאר בבית, ובחג עצמו כיף לראות את החגיגות בטלוויזיה. האנשים באירופה לא כל כך מבינים את השיגעון שיש לנו סביב יום העצמאות, אבל זו הייחודיות שלנו. אני מתגעגע להיות עם אשתי, המשפחה והחברים ביחד, לעשות על האש.

מרחוק, המדינה נראית כמו גן עדן לעומת מה שקורה באירופה ובשאר העולם. חברים רבים שלי לא מאמינים איך הקורונה למעשה מאחורינו, כשאצלם זה אפילו לא קרוב לסיום. אנחנו צריכים להעריך את מה שיש, כי אין לנו ארץ אחרת, למרות כל המחלוקות מסביב.

דור ג'אן שחקן פאסוס דה פריירה עם החולצה של פורטו. באדיבות המצולמים
"לא מפסיקים לדבר איתי על ישראל ולשבח אותה". דור ג'אן/באדיבות המצולמים

דור ג'אן, כדורגלן פאסוס דה פריירה (פורטוגל)

יום עצמאות שמח למדינה הכי טובה בעולם! בתור ליגיונר, אנשים לא מפסיקים לדבר איתי על ישראל ולשבח אותה על היציאה שלה ממשבר הקורונה. יום העצמאות זה יום שאנו חוגגים עם הקרובים שלנו, כל אחד בדרכו. השנה אני חוגג עם הקרובים שלי בלב (וכמובן בווידאו), אז שתהיה לנו שנה של אושר, בריאות והצלחה, אמן.

לשלל הכתבות המיוחדות שלנו ליום העצמאות ה-73 - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully