וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו התנגשות בין משאית לפולקסווגן": ביקורת נגד עודד קטש ביוון

13.4.2021 / 15:09

פנאתינייקוס תסיים מחר את העונה המסויטת שלה ביורוליג, והתבוסות האחרונות פגעו בשמו של המאמן הישראלי. על אף הסגל החסר והתנאים האובייקטיביים, בתקשורת תקפו אותו על האדישות שמפגינה הקבוצה

שחקני פאו אוגוסט וסנט רוס. יורוליג TV, צילום מסך
תמונה שהפכה ויראלית. אוגוסט וסנט רוס משועשעים בזמן התבוסה/צילום מסך, יורוליג TV

הסיוט הקרוי "עונת היורוליג 2020/21 של פנאתינייקוס" צפוי להסתיים מחר (רביעי, 20:00), כשהירוקים יקיימו את משחק ההשלמה האחרון שלהם במוסקבה נגד צסק"א. ההתמודדות לא תקבע דבר: פאו תסיים במקום ה-16, והראש של הרוסים נמצא כבר עמוק בסדרה מול פנרבחצ'ה, אליה יגיעו בשבוע הבא מהמקום השני.

אלא שהמשחקים האחרונים - ובעיקר אלו שהתקיימו בשבוע האחרון - לא בדיוק עשו שירות חיובי לשמו של המאמן עודד קטש. מלכתחילה הונחת הישראלי ללא ציפיות גדולות לעונה הנוכחית, כשהקמפיין האירופי כבר אבוד; הניצחונות על מכבי תל אביב, ולנסיה, אולימפיה מילאנו ובעיקר אולימפיאקוס הקנו לו אשראי רב, אבל נראה שהוא מסיים את היורוליג על הגחון.

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. BSR Agency, GettyImages
זקוק לזכייה בדאבל כדי לצלוח את העונה הקשה. עודד קטש/GettyImages, BSR Agency

אף שלא נותרו לה מטרות פרקטיות, פנאתינייקוס קרסה בשני המחזורים האחרונים. היא התייצבה למשחק החוץ בקובנה מול ז'לגיריס פצועה, חבולה וחולה, שחסרה ארבעה שחקנים, ובכל זאת ספגה 93 נקודות והפסידה ב-15 הפרש; אמש היא לא הייתה יותר מתפאורה במשחק העלייה של זניט סנט פטרסבורג לפלייאוף, והושפלה 112:83.

לקטש יש נסיבות מקילות, ולא רק בגלל הסגל המוגבל והתפרצות הקורונה שאירעה בקבוצה לאחר ההישג היוקרתי בדרבי. איש לא ציפה מפאו לנצח אתמול ברוסיה, בפרט כשזניט נלחמת על חייה במפעל. היורוליג אסרה על היוונים לשתף את מריו הזוניה ושלווין מאק, משום שלא היו חלק מהקבוצה במועד המקורי, במחזור השישי.

ובכל זאת, ההתפרקות ההגנתית בלטה לעין , ומה שמרגיז במיוחד את האוהדים ואנשי התקשורת ביוון הוא האדישות שמקרינים בקבוצה. בתמונה שהפכה ויראלית נראים זאק אוגוסט והווארד סנט רוס מחויכים ומשועשעים על הספסל, בזמן שקבוצתם מפגרת 83:63. לא צריך הרבה יותר מזה כדי לפגוע בגאוות המועדון שזכה בשישה גביעי אירופה.

"המצ'אפ על הקווים נראה כמו התנגשות בין משאית למכונית פולקסווגן", כתבו ב"גאזטה" על ההתמודדות של קטש עם צ'אבי פסקואל.

עוד בוואלה!

חלוצים ללא מטרה: הניסוי של אולימפיאקוס הסתיים בכישלון

לכתבה המלאה
שחקן פנאתינייקוס מריו הזוניה. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
בלעדיו, הכלים המוגבלים הפכו בלתי אפשריים. מריו הזוניה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

לתבערה התווסף פוסט מסתורי שפירסם אתמול הבעלים ה"פורש" לכאורה דימיטריס ינאקופולוס, שכתב על סכסוך שנפתר אחרי עשור, ועל "כרטיס בכיוון אחד לתקומה". האוהדים היו משוכנעים בתחילה שיש כאן רמז לחזרה אפשרית של ז'ליקו אוברדוביץ', והציתו את הדמיון; אחר כך נשמעו זמירות אחרות, כאילו ינאקופולוס מכוון בכך לנושאים הקשורים במאבק המתמשך בינו לבין מנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו. בינתיים, הוא מחק את הפוסט ולאיש אין תשובה ברורה בנוגע לכוונותיו.

אחרי המשחק מחר במוסקבה, אליו מגיעה פאו בכוננות ספיגה (ושוב ללא הזוניה, מאותה סיבה שבגינה לא שיחק גם נגד זנט), היא תצא למרתון שיחרוץ את גורל העונה שלה - וכנראה גם את עתידו של קטש.

עד סוף החודש תשלים הקבוצה את ארבעת משחקי הליגה שנותרו לה, ואז תעבור לשלבי ההכרעה בגביע היווני ולפלייאוף, אליו תגיע ככל הנראה מהמקום הראשון בטבלה. אם תזכה בדאבל בצורה חלקה, נראה שמעמדו של המאמן הישראלי לא ייפגע; אם היא תיתקל בקשיים, ואף תאבד אחד מהתארים, הוא עלול למצוא עצמו בבעיה לקראת הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully