וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת ממצבו של עוסמאן דמבלה: "עדיין לא התגבר על הפציעה"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 13:45

בספרד טוענים ששחקן הכנף הצרפתי סובל מבקע ספורטאים: " יש לו כאבים חזקים בסיום משחקים, אבל הוא לא מעוניין לעבור ניתוח בשלב הזה"

עוסמאן דמבלה ברצלונה מול ז'ול קונדה סביליה. רויטרס
יסיים את העונה? דמבלה בפעולה/רויטרס

ב-25 באוגוסט 2017 הודיעה ברצלונה על החתמתו של שחקן הכנף הצרפתי, עוסמאן דמבלה. מאז, בכמעט ארבע שנים בקבוצה, הוא הספיק להחמיץ לא פחות מ-85 משחקים בכל המסגרות בשל פציעות כאלו ואחרות. בניגוד לעונות קודמות, העונה דמבלה לא מרבה להחמיץ משחקים כשעד עתה רשם 24 הופעות בליגה במהלכן כבש חמישה שערים. אלא שהיום (שלישי) מדווחים בספרד שהצרפתי, ששיחק בכל חמשת המשחקים האחרונים של הבלאוגרנה כולל בקלאסיקו, לא כשיר לגמרי.

"בברצלונה מודאגים מאוד ממצבו של דמבלה", נכתב ב"ספורט" הפופולרי. "כבר כמה שבועות שדמבלה סובל מפציעת בקע ספורטאים, בגינה סבל מכאבים בסיום המשחקים האחרונים. הוא עובר טיפולים, אך הבעיה עדיין לא נפתרה. פגרת הנבחרות גרמה לפציעה להחמיר וברצלונה עושים מאמצים לטפל בפציעה. הוא עובד עם מאמנו אישי ולא מעוניין לעבור ניתוח, לפחות בשלב הזה. נראה שפציעתו של הצרפתי דורשת מנוחה ארוכה, אך הוא לא מעוניין לשבת ביציע, בטח בישורת האחרונה של העונה".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
ייאלץ להסתדר בלי דמבלה בישורת האחרונה? קומאן/רויטרס

מלבד חמשת שערי הליגה שכבש לזכות ברצלונה, שחקן הכנף הוסיף גם שלושה שערים בליגת האלופות ושער במדי נבחרת צרפת במסגרת מוקדמות המונדיאל בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully