וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: "רומא, יובנטוס, אינטר, מילאן ואתלטיקו מדריד מתעניינות באורי עזו"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 14:37

על פי הדיווח באחד מאתרי הספורט הפופולריים באיטליה, שחקנה בן ה-15 של מכבי פתח תקוה מבוקש בארץ המגף: "נראה שבקרוב מאוד הוא ישחק במועדון גדול"

סוף פודגוראנו (מימין) במדי קבוצת הנוער של רומא. Giuseppe Bellini, GettyImages
יזכה לחבר ישראלי בקרוב? פודגוראנו/GettyImages, Giuseppe Bellini

לפני כשנה, השחקן הצעיר, אורי עזו, שיחגוג ביולי הקרוב יום הולדת 16, הפך לכוכב עולמי, אחרי שכבש שער מבריק במדי מכבי חיפה. הסרטון של עזו, שרץ במהירות מסחררת מהרחבה שלו ועד לרחבת היריב, הפך ויראלי וסחט מיליוני צפיות. היום, שנה לאחר מכן, שמו שוב עלה לכותרות בתקשורת העולמית, אבל הפעם בהקשר קצת אחר.

השער האדיר של עזו שהפך ויראלי

על פי דיווח באתר האיטלקי הפופולרי "corrieredellosport", רומא, אינטר, יובנטוס, מילאן וגם אתלטיקו מדריד מעוניינות לצרף את הקשר ההתקפי לשורותיהן. "רומא רוצה לצרף את עזו, אבל היא לא היחידה - חצי מהקבוצות ביבשת מעוניינות בו", נכתב באתר הספורט הפופולרי. "הוא משך תשומת לב עוד כששיחק במכבי חיפה. היום הוא משחק במכבי פתח תקוה ונראה שבקרוב מאוד הוא כבר ישחק במועדון אירופי גדול".

"מלבד רומא, גם יובנטוס, מילאן ואינטר הביעו עניין בשחקן", הוסיפו בדיווח. "סוכנים רבים רוצים לייצגו, ונראה שעזו אפשר לסוכן של סוף פודגוראנו לנהל עבורו משא ומתן מול קבוצות באיטליה. בנוסף לקבוצות הפאר באיטליה, גם אתלטיקו מדריד החלה בשיחות עם נציגיו של השחקן שיקבל בקרוב דרכון פורטוגלי, כמו גם דינמו זאגרב, אך נראה שרומא היא הרצינית ביותר בנוגע אליו, בטח כשהקשר בין סוכנו של השחקן באיטליה לבין המועדון כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully