וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין שיחק עם צוואר תפוס ושוב התפוצץ על ירושלים: "זה סקוטי שאנחנו מכירים"

13.4.2021 / 7:15

כוכב מכבי תל אביב המשיך במסורת ההתפוצצויות מול הפועל ירושלים למרות שהיה בספק למשחק, בלייזר החמיא: "הוא שחקן גדול". עכשיו הוא מחכה לנקום בגלבוע: "מעניין לראות מה הוא מכין להם"

שחקני מכבי תל אביב עם המאמן יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
האנרגיות חזרו. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עשתה אמש (שני) צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגת העל כשניצחה את הפועל ירושלים בחוץ 76:100. ניצחון נוסף של הצהובים עד לסיום העונה, או הפסד של הפועל חולון או הפועל אילת יספיק להם כדי לסיים במקום הראשון לפני הבית העליון.

מכבי תל אביב התייצבה אחרי יותר משלושה שבועות בלי משחק ליגה, כשבתקופה הזאת שיחקה רק את משחקיה האחרונים ביורוליג, אבל רשמה חזרה מושלמת עם מפגן שליטה מול היריבה האדומה. הצהובים קלעו 14 שלשות ב-48 אחוזים מחוץ לקשת, הגיעו למדד של 130, וקיבלו משחק נהדר מסקוטי ווילבקין עם 24 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' עם 20 ואלייז'ה בריאנט עם 19. כשירושלים עשתה קולות של חזרה בתחילת הרבע הרביעי, לקח יאניס ספרופולוס פסק זמן לוחמני במיוחד שהכריע את המשחק סופית.

"עשה לנו טוב לבוא לפה. אם לא היה קהל, יכול להיות שהאנרגיות שלנו היו אחרות", הודה עוז בלייזר. "ידענו שטקטיקה זה נחמד אבל הצד המנטאלי זה מה שיכריע את המשחק. יש לנו מוטיבציה גבוהה, בעיקר ביחס לעצמנו. כולנו די התאכזבנו מסיום היורוליג ומאיך שסיימנו את העונה הזאת. יש לנו שני יעדים מאוד חשובים וכולם מאוד חיוביים. אנחנו צריכים להשאיר את עונת היורוליג מאחור ולהיות מוכנים לחודשיים האלה. יש לנו עוד גמר גביע ואנחנו רוצים לקחת את האליפות. כולם מחויבים ורוצים את זה".

ספרופולוס החמיא לבלייזר, כמו גם לטי ג'יי קליין שקלע 7 נקודות. "במשך השנים למדתם להכיר אותי, הניצחון הוא מעל הכל, אני עושה את העבודה השחורה. מבחינתי הניצחון הוא הכי חשוב. באתי לפה כדי לנצח ולקחת תארים. הנקודות הן בונוס", אמר בלייזר. לבסוף התייחס הפורוורד לשאלה האם הוא מרגיש שהוכיח שהוא ראוי להישאר בקבוצה: "אני מרגיש טוב פה, מרגיש שקיבלו אותי בעונה הראשונה שלי. אני חושב שהשתלבתי די טוב ומשתדל לא לחשוב על ההמשך, אלא להיות מרוכז במשימות שלפנינו, כי בשבילי מספיק לקחת תארים. אני מאוד נהנה, שמח שרצו אותי ושהגעתי לכאן, הלוואי שנמשיך לנצח".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זה מה שקורה כשהוא רואה מולו את ירושלים. ווילבקין/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • במכבי תל אביב היללו את סקוטי ווילבקין, שהתפוצץ מול הפועל ירושלים למרות שהיה בספק
  • עכשיו כוכב הצהובים מחכה למשחק מול הפועל גלבוע גליל: "מעניין מה הוא מכין למשחק הזה"
  • עוז בלייזר מודה שהקהל עזר למנוע ירידת מתח: "אם הוא לא היה, היו לנו אנרגיות אחרות"
  • יאניס ספרופולוס החמיא לבלייזר ולטי ג'יי קליין וביקש מהמנהלת: גלו גמישות ברישום הזרים

עוד בוואלה

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 76:100 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה

גיבור הניצחון של הצהובים היה סקוטי ווילבקין שקלע 24 נקודות. זו הייתה הפעם הראשונה מאז ה-31 בינואר שהוא קולע למעלה מ-20 נקודות במשחק בכל המסגרות. ווילבקין קם אתמול בבוקר עם צוואר תפוס והיה בספק גדול להתמודדות, אך לבסוף רשם את משחקו הטוב ביותר זה תקופה ארוכה. "עד לפני שסיימנו את החימום לא ידעתי אם סקוטי ישחק או לא. הוא בקושי הצליח לסובב את הצוואר", סיפר עוז בלייזר. "הוא שחקן גדול, הוא סחב את הקבוצה באנרגיות. כיף לשחק עם שחקן שמושך כל כך הרבה אש".

ווילבקין המשיך במסורת ההתפוצצויות נגד הפועל ירושלים: בתשעה משחקים מולם, הוא קולע 22.5 נקודות בממוצע כולל 53 אחוז מחוץ לקשת. "סקוטי אוהב את המשחקים הגדולים, בזה אין ספק", אמר אחד מאנשי מכבי ביציאה מהארנה, "כשהיה לנו משחק גדול נגד חולון, הוא ידע להופיע גם שם. הוא אוהב לשחק נגד הפועל תל אביב בדרבי, אוהב את ירושלים. כשיש מוטיבציה, כשיש איום, הוא נראה הרבה יותר כמו סקוטי שאנחנו מכירים. בגלל זה אנחנו סומכים עליו".

במכבי סיפרו השבוע שלווילבקין יש משחק נוסף שהוא מחכה לו בקרוב, נגד גלבוע/גליל בשבוע הבא. בסיבוב הקודם ווילבקין לא שיחק נגד הקבוצה מגן נר שניצחה ביד אליהו ולאחר אותו משחק אמר כי הוא מחכה לפגוש אותם שוב, בעיקר לאור החגיגות של האדומים על הפרקט, "מעניין לראות מה הוא מכין להם בשבוע הבא", אמרו במועדון.

יאניס ספרופולוס ביקש במהלך מסיבת העיתונאים ממנהלת הליגה לגלות קצת יותר גמישות עם חוקי הרישום של הזרים יום לפני המשחק, לאור המקרה של ווילבקין במשחק אמש. יש לציין כי המחלוקות שיש לצהובים עם המנהלת בנושא זה קיימות כבר מספר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully