וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: טוענת רביעית לכתר? סביליה התקרבה למוליכות אחרי 3:4 על סלטה ויגו

האנדלוסים ביצעו מהפך במשחק משוגע בבלאידוס והם רק שש נקודות מהפסגה. פאפו גומס נכנס כמחליף והכריע בדקה ה-76

אלחנדרו גומס שחקן סביליה חוגג שער. Octavio Passos, GettyImages
חילוף מנצח. פאפו גומס/GettyImages, Octavio Passos

אפשר לספור מתמודדת רביעית על האליפות בספרד? סביליה ביצעה הערב (שני) מהפך מרשים במגרש קשה, ניצחה 3:4 בחוץ את סלטה ויגו בתום משחק משוגע וצימקה את הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה לשש נקודות. בקופה נותרו עוד 24 נקודות והאנדלוסים צריכים להתארח במחזור ה-35 אצל האלופה ריאל מדריד, אבל אם ימשיכו בקצב צבירת הנקודות של התקופה האחרונה (13 מ-15 מאז ההדחה מליגת האלופות), הם יכולים לאתגר את שלוש הגדולות.

יאגו אספס שחקן סלטה ויגו. Quality Sport Images, GettyImages
צמד מהיר שלא הספיק. יאגו אספס/GettyImages, Quality Sport Images

שמונה ימים אחרי ה-0:1 הביתי על אתלטיקו, ג'ולן לופטגי קיבל נגיחה עוצמתית מז'ול קונדה בדקה השביעית, אבל בחלוף 13 דקות הבלם הצרפתי גרם לפנדל ויאגו אספס איזן. הכוכב של סלטה ויגו השלים צמד מהיר בדקה ה-23 אחרי הכנה של דניס סוארס והעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה (לצד 10 בישולים), פרננדו השווה בדקה ה-35 עם בעיטה מרחוק שהוסטה והכניעה את איבן ויאר, אבל סוארס בישל שוב, הפעם לבראיס מנדס שהקפיץ מעל יאסין בונו והעניק לסלטה 2:3 בדקה ה-43.

הקצב הנפלא נמשך גם במחצית השנייה, ובדקה ה-60 איבן ראקיטיץ' ירה פנימה אחרי מהלך יפה. לופטגי הכניס בדקה ה-67 את פאפו גומס, והרכש מאטאלנטה היה גם האיש שהכריע את המשחק, כשניצל טעות של ג'וזף איידו וכבש בדקה ה-76 את שערו השני בלה ליגה. אחרי שלושה הפסדים רצופים בבלאידוס, סביליה מנצחת את סלטה בחוץ לראשונה מאז דצמבר 2016, וזו הקבוצה היחידה לרשתה כבשה רביעיות העונה (2:4 בסיבוב הראשון).

* איטליה: ססואולו התגברה על רשימת חיסורים ארוכה ועלתה למקום השמיני עם 0:1 בחוץ על בנבנטו. שער עצמי של פדריקו בארבה (45) הכריע את המשחק והותיר את המארחת שמונה נקודות מעל הקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully