וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון: "המכונית עכשיו במוסך, הדלק זה הקהל", ספרופולוס: "הגיע לנו לנצח"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 23:54

מאמן הפועל ירושלים המשיל את מצב הקבוצה לרכב אחרי ה-100:76 מול מכבי תל אביב והוסיף: "ספגנו רק 30 נקודות בצבע"

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
המכונית נוסעת? אלון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הביסה הערב (שני) 76:100 את הפועל ירושלים במשחק הבכורה של יונתן אלון כמאמן האדומים. סקוטי ווילבקין הפציץ 24 נקודות מול האין הגנה של האדומים והוביל את הצהובים לניצחון קליל אחרי סיום עונת היורוליג בקול ענות חלושה. בסיום המשחק נשארו מחנות האוהדים של שתי הקבוצות והתעמתו מילולית במשך דקות ארוכות.

שחקני מכבי תל אביב עם המאמן יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
"היה חשוב לחזור במנטאליות הנכונה". ספרופולוס/ברני ארדוב

מאמן ירושלים יונתן אלון אמר בסיום: "היה מרגש לראות את האנרגיות של הקהל שתמך בנו והיה איתנו במשחק, מצטער שלא יכולנו להחזיר באנרגיות שלנו. המכונית עכשיו במוסך, אבל הדלק זה עדיין הקהל, ובלי דלק המכונית לא נוסעת. אני לא חושב שמה שחסר בקבוצה זה שחקן. המטרה היא להיות יותר טובים ולהוציא יותר ממה שיש. הקבוצה הזאת מספיק טובה כדי לשחק יותר טוב. אין קסמים בכדורסל. זה לא דבר שמטפלים בו בשבוע או שבועיים.

"נהיה בפלייאוף העליון ונרצה לשחק שם כדורסל טוב, זו מטרה ריאלית. נצטרך לעשות עצירות בהגנה ולקלוע יותר טוב בהתקפה. חשבתי שלהוריד את טיישון לספסל יגרום לנו להתחיל יותר טוב, פתחנו טוב והיינו אגרסיביים. שחקנים צריכים להרוויח את המקום שלהם על המגרש ואת הדקות שלהם. אני לא מייחס חשיבות לחמישייה. יש דברים הגנתיים שאני לוקח. קיבלנו 30 נקודות בצבע במשחק הזה ובמשחקים הקודמים קיבלנו 56-60, ננסה לשמור על הצבע, יש עוד הרבה עבודה".

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס: "אחרי שסיימנו את היורוליג היה חשוב מאוד לחזור לליגה במנטאליות הנכונה, הראינו שהיינו מוכנים למשחק הזה. אני רוצה לברך את השחקנים לא רק על הניצחון אלא גם על הדרך. ידענו שירושלים תנסה להגיב אחרי פיטורי המאמן, אבל עם הריכוז שלנו בהגנה שלטנו במשחק והבאנו אותו אל התנאים שלנו. הנענו את הכדור טוב והיה לנו משחק פנים וחוץ טוב. קלענו טוב, בפנים ובחוץ, וגם מריבאונד התקפה. הגיע לנו לנצח עם השליטה שלנו לאורך רוב שלבי המשחק.

"המשחק הבא שלנו בעוד שבוע ויש לנו זמן להתאמן, להתכונן וגם לנוח. יש דברים שאנחנו יכולים לשפר. אני רוצה לתת קרדיט מיוחד לסקוטי ווילבקין. הוא קם עם כאבים בצוואר והיה בספק, הוא הראה איזה לוחם גדול הוא. אני רוצה לברך גם את עוז בלייזר וטי ג'יי קליין שנלחמו ושיחקו הגנה טובה. זה ברור שאם מישהו יקלע יכתבו עליו, אבל בשבילי זה המשמעות של הקבוצה. ירושלים החליפה מאמן, יש להם שחקנים פצועים כמו ג'ייקובן בראון, היא החליפה זרים וניסתה לשפר את הקבוצה.

"יש לנו מוטיבציה כי אנחנו מאוכזבים מהעונה ביורוליג, גם אני וגם השחקנים. רצינו יותר. היינו מאוד לא מרוצים שהעונה הטובה שלנו בשנה שעברה נעצרה, והתחלנו את העונה הזאת עם תנאים רעים, הייתה לנו תקופה קצרה להתכונן. התנאים היו קשים מאוד, מקצועית לא יכולנו לעשות הרבה דברים. שיחקנו כבר 62 משחקים העונה. שיחקנו מעל 120 משחקים עם חודש הפסקה. גם פפ גווארדיולה התלונן על לוח המשחקים, אז מה אנחנו נגיד? הליגה הישראלית תחרותית מאוד, כל השחקנים צריכים להיות במוטיבציה גבוהה לכל המשחקים. השחקנים צריכים להילחם על שני התארים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully