וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מהומות בעיר: שלוש הקבוצות במינסוטה החליטו לדחות את משחקיהן

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 18:52

הוולבס (NBA), הטווינס (בייסבול) והוויילד (הוקי) קיבלו את ההחלטה בעקבות המהומות בעיר אחרי שעוד צעיר שחור נורה למוות על ידי שוטר - וכל זה בזמן שמתנהל משפט נגד השוטר שהרג את ג'ורג' פלויד

מפגינים בעיר ברוקלין סנטר, מינסוטה, אחרי הרג של נהג שחור, 11 באפריל 2021. רויטרס
עוד הרוג, עוד מחאות. מינסוטה/רויטרס

שלוש הקבוצות ממינסוטה החליטו לדחות הלילה (שני) את המשחקים שלהן בעיר בעקבות תקרית הירי שהסעירה רבים והציתה מהומות. מינסוטה טווינס (בייסבול), מינסוטה טימברוולבס (NBA) ומינסוטה ויילד (הוקי) הודיעו על דחיית המשחקים בעקבות מותו של דונטה רייט, שנורה על ידי שוטרים. מאז, כאמור, פרצו בעיר מהומות במחאה.

"מתוך כבוד לאירועים הטרגיים שאירעו בברוקלין סנטר, ובעקבות אירועים נוספים שהתפתחו, החלטנו שלטובת האוהדים, המאמנים והשחקנים הדבר הנכון יהיה לדחות את המשחק", נמסר מהטווינס, שהיו אמורים לארח את בוסטו רד סוקס. הוולבס אמורים היו לשחק מול ברוקלין נטס, ואילו הווילד אמורים היו לשחק מול סיינט לואיס בלוז. הטווינס היו אלה שקיבלו ראשונים את ההחלטה, אחרי התייעצות עם ראשי הליגה ועם המשטרה המקומית.

שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס. David Berding, GettyImages
העיר בוערת. מינסוטה/GettyImages, David Berding

רייט, צעיר שחור בן 20, נהרג ביום ראשון בלילה אחרי ששוטר ירה בו במעצר משטרתי בזמן שניסה להימלט. מהמשטרה נמסר שהירי היה בטעות, ושהשוטר ניסה לירות באקדח טייזר ולא באקדח האמיתי במאבק שלו עם רייט, בניסיון לעצור אותו. המתח בעיר גם ככה גואה בעקבות המשפט נגד דרק שובין שנערך בעיר, השוטר שמואשם ברצח של ג'ורג' פלויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully